_Tarzan schreef:Wij gaan morgen een paardje bekijken, ik ben erg benieuwd!
Veel plezier! Wat voor type?
Ik twijfel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Tarzan schreef:Wij gaan morgen een paardje bekijken, ik ben erg benieuwd!
Hhilde schreef:_Tarzan schreef:Wij gaan morgen een paardje bekijken, ik ben erg benieuwd!
Ik twijfelWij hebben een leuk jong dier gezien, maar is nog niet uitgegroeid. Zal ongeveer 155-160 hoog worden, maar wel quarter met een kwart trekpaard (zwaar type) er in, dus mama is een tank en veulen ook al best stevig. Alleen wij zijn allebei 183, dus gaat het passen op lange termijn… twijfel, twijfel.
Hhilde schreef:_Tarzan schreef:Wij gaan morgen een paardje bekijken, ik ben erg benieuwd!
Ik twijfelWij hebben een leuk jong dier gezien, maar is nog niet uitgegroeid. Zal ongeveer 155-160 hoog worden, maar wel quarter met een kwart trekpaard (zwaar type) er in, dus mama is een tank en veulen ook al best stevig. Alleen wij zijn allebei 183, dus gaat het passen op lange termijn… twijfel, twijfel.
oji schreef:Heb je de spanjaard waar je eerder over twijfelde of je hem zou houden toch verkocht Tarzan?
_Tarzan schreef:Dankjewel! Het is een quarterik zei al, ik sta overal voor open haha! Hij is 6 jaar en voornamelijk in het bos gereden dus ben erg benieuwd of hij zo braaf is zoals ze het vertellen. Ik mag er morgen een rondje mee naar buiten dus dat is wel fijn om alles uit te kunnen proberen.
Ik ben wel echt mega benieuwd