Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:.... Boze stem, pets op haar gezicht, ja sorry, maar ik zag het al helemaal voor me dat ik weer onder haar kwam te liggen... en toen liep ze er zo in.
Ik ben omgelopen naar voren (ze had geen achteruitloopneigingen in die tijd) en heb in het voorvakje een hele tijd staan kletsen met haar. Ze staat dus dan los en heeft wel om zich heen gekeken, toch heel anders schoon stro namelijk, maar er was geen minitrilling van "ik wil naar achteren". Dat vind ik een grote overwinning op haar zelf.
...
henny_w schreef:Hier nog een, ik dacht héhe, eindelijk, de dame met haar kapsones werd duidelijk gemaakt dat de tijd van piepen en daarna pemperen voor bij is.Toen ik het las moest ik wel eventjes lachen en dacht, nee Monique, het is een grote overwinning op jou zelf
Sintara schreef:Melaine.. (mie leh nuh) Ik vind het alleen niet zo mooi en ze heeft zelf geen idee:o ben nog een beetje aan het denken wat ervan te maken is. Dus als je inspiratie hebt hoor ik het graag. Liefst iets stoers. Namen die ik leuk vind zijn bv Victoria, Calipso, Morrigan.. Zoietsmaar nouja, ik heb nog niks dat haar echt past
Marocje schreef:Bizar is dat he? Wat kan je dan ineens weer gaan waarderen wat je hebt, en je beseffen wat je al hebt bereikt..
Sintara schreef:Als je een tijdje in je bubbel hebt gezeten, alleen of met gelijk gestemde mensen, kunnen anderen je inderdaad enorm verbazen.
herr_balou schreef:Ik lees al een tijdje mee en kom maar eens even onder de welbekende steen vandaan. Val nou niet weer in de valkuil dat je haar overvraagt. Het gaat juist zo goed. Geef haar een tot twee dagen rust, laat het bij haar bezinken en ga dan weer door.
-Namiro- schreef:Ik denk ook dat een dagje vrij een goed idee is.. als je haar toch even in handen wil hebben dan zou ik iets heel simpels doen zoals het blok.. dat snapt ze 100% en is leuk..
Sintara schreef:Eens, ga gewoon iets anders leuks doen en laat de trailer een dagje
joey2010 schreef:Super Mo !
Bij Callas is het belangrijk om niet te snel te willen , en haar tijd geven om erover na te kunnen denken.
Echt super hoor. En dan ook nog eens stilstaan tussendoor met achteruit lopen de trailer af.
Ze doet het erg goed.
Sintara schreef:Klinkt echt heel goed mo, alsof jullie veel meer en beter communiceren nu
henny_w schreef:Grappig Monique dat je schrijft "Dat vind ik een grote overwinning op haar zelf"
Toen ik het las moest ik wel eventjes lachen en dacht, nee Monique, het is een grote overwinning op jou zelfJe hebt even richting Callas heel duidelijk gemaakt dat je geen zin had in kapsones met als gevaar onder haar te komen liggen. En toen liep ze er zo in. Dat ze dan niet gelijk heel relaxed gaat staan smakken of hooi wil eten snap ik wel. Ze had even wat te overdenken
pien_2010 schreef:Hier nog een, ik dacht héhe, eindelijk, de dame met haar kapsones werd duidelijk gemaakt dat de tijd van piepen en daarna pemperen voor bij is.![]()
Goed gedaan. Duidelijkheid, een keer ingrijpen, die pets → kom op dat is heerlijk voor een paard en zeker geen dierenmishandeling. Integendeel, want bij dit soort duidelijkheid groeit en bloeit je paard. Je was eerlijk, duidelijkheid en gedoseerd bezig en je vindt (eindelijk) je eigen veiligheid heel erg belangrijk. En dat is het dus ook. Altijd. Ik ben trots op je!
MoriMann schreef:Fijne trailer update, Monique. Het voelt misschien niet fijn om een keer een tik uit te delen, maar ze weet echt wel dat dit zomaar en echt wel verdiend was. Veiligheid voor jou, duidelijkheid voor haar. Twee vliegen in één.. ehm.. tik.
Waratje schreef:Callas moet dus af en toe tegen een hardere grens oplopen bij jou. Goede oefensessie!
Jet schreef:Enne Mo, volgens mij ben je heel goed bezig! Lekker zo doorgaan hoor, super dat het ook werkte dat je haar een keer op haar plaats zette, dat geeft duidelijkheid voor haar en dat is fijn voor een paard.
joey2010 schreef:[/quote]Mo je bent op de goede weg met haar