Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Wildgirl schreef:@avalanche, ik geef niemand specifiek welke schuld dan ook, ik ben nl met je eens dat ts zelf verantwoordelijk is.
Echter, als iemand laat zien zodanig beïnvloedbaar te zijn dan kun je daar in je reactie rekenschap mee houden.
Als je medische kennis onvoldoende is dan ga je dus niets aanraden laat staan pushen.
80% van de berichten die wél die toon hadden komen van mensen die geen flauw idee hebben hoe je met dit klinische beeld het juiste vervolgonderzoek inzet.
Laten we wel wezen, ts is straks duizenden euro's verder en dat is oprecht sneu, ongeacht wie daar verantwoordelijk voor is.
Art_Ificious schreef:Pushen is niet het juiste woord.
Er zijn veel verschillende meningen geweest. Maar allemaal terecht. Denk dat iedereen wel een andere manier van onderzoeken heeft.
Helaas is bij limo een standaard kreupelheidsonderzoek niet mogelijk zonder gevaar voor zichzelf of omstaanders.
Art_Ificious schreef:Dat heb ik in de mail naar de kliniek ook gemeld en dat ik daarom scintigrafie als laatste optie zie om toch iets te weten te komen over zijn lichaam.
Nav een verhaal over kreuelheid dat echter vanuit de hals kwam heb ik de keuze gemaakt toch voor een complete scintigrafie te gaan.
Zonder spijt want er is best veel uit gekomen.
Art_Ificious schreef:Ik wacht nu nog op de telefoon of mail van de arts hoe we nu verder moeten.
Allereerst wil ik ook melden dat met een scintigrafie artrose opgemerkt kan worden in de vroegste stadium die niet altijd waarneembaar zijn op foto's. (kliniek lingehoeve vermeld dit op hun site)
Misschien is dat de reden dat vorig jaar op de voorbenen niks waargenomen was en op de doornuitsteeksels van de rug ook niet.
Mogelijk is het nu wel zichtbaar ls het over een jaar tijd verder ontwikkeld is.
Art_Ificious schreef:Allereerst wil ik ook melden dat met een scintigrafie artrose opgemerkt kan worden in de vroegste stadium die niet altijd waarneembaar zijn op foto's. (kliniek lingehoeve vermeld dit op hun site)
Misschien is dat de reden dat vorig jaar op de voorbenen niks waargenomen was en op de doornuitsteeksels van de rug ook niet.
Mogelijk is het nu wel zichtbaar ls het over een jaar tijd verder ontwikkeld is.
Goof schreef:idylle schreef:Inmiddels is de ochtend voorbij en ben erg benieuwd of de arts al gebeld heeft, zoals je gisteren is toegezegd. Hoop dat je al wat wijzer bent.
Denk je nou niet dat als TS meer weet ze dat uit zichzelf hier post?
Vermoeiend zeg dat constante gevraag.
Oakland1990 schreef:Art_Ificious schreef:Allereerst wil ik ook melden dat met een scintigrafie artrose opgemerkt kan worden in de vroegste stadium die niet altijd waarneembaar zijn op foto's. (kliniek lingehoeve vermeld dit op hun site)
Dan kan je ook redeneren dat Limo nog niet volgroeid is, en dat het dat is wat de scinti laat zien. Het toont activiteit. Niet per se gebreken. Laat je goed informeren en concludeer nog niks, ook niet nav het verslag. Ze benadrukken zelf dat voornamelijk het klinische belangrijk is om de scinti in zijn context te zien