Gewoon aan het halster
hoofdstel heeft hij nog niet aan gehad. Spannend Noor! Laatste loodjes dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hoofdstel heeft hij nog niet aan gehad.
puppy1128 schreef:ja kan er wel een beetje in rondscharrelen maar echt ff flink uit ze plaat is hij te klein voor. en ja niet elke jury is er blij mee maar dat maakt mij niet uit.@wen
Is de paddock klein waardoor die niet kan rennen? En dat roze!

Hoe ging de tandarts?

Moet ik er wel bij zeggen dat hij dit ook zei omdat ik aangaf dat Pep naar mijn weten geen klachten heeft. Hij eet gewoon normaal etc.

wanneer ben je uitgerekend?
zin in hihi.
1 voordeel, moeder en zoon zijn nu heel hecht samen. 

Eerst de kunstjes geoefend die ze al kon. Flemen. Voetje en cirkelen. Ze kent ook al op het blok.

maar ben er zoooo blij mee

ik lz iets over de aussie tie ring of safe clip. Dan een lang touw gebruiken, het touw kan als er hard getrokken wordt stroef door dat ding heen glijden. Ze trekken dan dus niet het halster of het touw kapot en zijn dan dus niet 'vrij' door hard te trekken (enkel hebben ze iets meer touw). Zelf niet uit geprobeerd..
van wie heb je les?
biancalaylo schreef:Bedankt voor jullie reacties! Heb indd nu een zweep erbij dat als die het doet terwijl wr willen lopen jaag ik hem naar voren. Maar ben vaak alleen dus vind het dan wat moeilijk om alles te gelijk te doen en optijd te reageren. Dus met vast zetten wil ik iemand erbij hebben.

Heb je een foto van de poets plaats? Mijne is ook redelijk smal maar ze kan zich omdraaien. 
mooi meertje. Waar is dat?

En bijna naar Zweden, tof!
:

Ik ben helemaal blij

als het langer dan 3 weken duurt zou ik de dierenarts even vragen
Ik heb echt zin in zweden!! Mooie fotos! En fijn dat het zo goed gaat
Dankje! Mooi hoofdstel! 
vind het er wel een beetje gek uitzien maar het is voor een goed doel. En eergister afgespoten met een vriendin erbij die valkbij stond met een menzweepje dat zodra die achteruig ging vooruit word gedreven. Ging super goed! Na aantal x liet die ze benen ook gewoon staan! Super trotss was ik! Haha. En tussen 2 touwen, dat heb ik wel op stal maar ben bang dat die dan alsnog gaat hangen. En als die dan valt dan hangt die echt ertussen. Dus eerst even oefenen, en wil zoiezo oefenen op gewoon stil blijven staan.