biancalaylo schreef:Bedankt voor jullie reacties! Heb indd nu een zweep erbij dat als die het doet terwijl wr willen lopen jaag ik hem naar voren. Maar ben vaak alleen dus vind het dan wat moeilijk om alles te gelijk te doen en optijd te reageren. Dus met vast zetten wil ik iemand erbij hebben.
Verstandig! Ja snap het dat het dan lastiger is..
Aurelia hihi ben benieuwd hoe ze zich ontwikkeld! Mijn pony kon niet echt steigeren vanaf de grond. Maar onder het zadel vond ze super leuk 

Ik heb les van Ilse Wolfs!
Lekker buurpaard dan
Heb je een foto van de poets plaats? Mijne is ook redelijk smal maar ze kan zich omdraaien.

Gordy longeren ziet er goed uit!! Dankje! Ik hou van afwisseling
mooi meertje. Waar is dat?
Vandaag toch even voor de sleep gehad. Was vandaag wel mensen aanwezig en van de week niet. Ze was super braaf. Van de week nog 2 keer ongeveer longeren en dan ga ik zaterdag al vroeg weg.
Ze loopt trouwens lekker met het koppie omhoog. Ben nog niet bezig met de nageeflijkheid

Heel blij met dit beeld. Ontspannen en oortjes blij! Ze vind het steeds normaler gelukkig. Nu maar 1x gemest. Vorige keer wel 5x. Fijne vooruitgang! Veel minder stress

Daarna helemaal alleen "uitgespannen". Ze bleef voor het eerst super stil staan!! Ook met het aftuigen. Ze gaat echt vooruit 
Ze word wel steeds knapper en gespierder 

Nou baas, klaar niet?

Na de tijd lekker hooi eten. Ze verstopt zichzelf