ik vind het wel normaal. als ik mijn paard zou laten keuren, keur ik hem bij "mijn" DA, voor 350 euro, maar komt er zo'n kopende partij die werkelijk ALLES doorgelicht wil hebben van dat paard en dit bij een dierenarts aan de andere kant van het land
en dat gaat 700 euro kosten, ga ik dat niet betalen. in elk geval niet die meerprijs. hoogstends die 350 euro als hij afgekeurd word. ik heb wel meegemaakt dat mijn paard werd GOEDgekeurd, met een kleine bemerking, namelijk wat kalkafzet op een bloedvat.
en zelfs toen haakte de kopende partij af. paard was 9 en Z dressuur, dierenarts gaf ook aan dat het paard hier nooit last van zou gaan krijgen, zeker niet gezien hij de klinische test zo glansrijk doorkwam.
bovendien ken ik een paard wat grand prix loopt, wat onverkoopbaar is, omdat hij op de röntgen als totall loss zou worden beschouwd. maar deze merrie heeft nergens last van.
ook ken ik een fokmerrie die PROK goedgekeurd is en alles.
maar had wel dr hoefbeen gebroken, was niet zichtbaar op de prok keuring.. (kan net iets anders zijn dan hoe ik het hier vertel, ik heb geen verstand van PROKkeuringen, heb toen alleen geleerd dat je er neit teveel waarde aan moet hechten.
atrose zou ik wel zwaar mee laten wegen.

Dinsdag ga ik terug om eens met hem op verplaatsing te gaan.
! Klinkt wel als een paard dat aan je eisen voldoet 
Als ik het juiste paard heb kan ik best een goede leider zijn. Maar een slechte ervaring maakt me wel weer erg onzeker.