Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ikke schreef:De rest lijkt voor een niet onbelangrijk deel ingegeven door een te beperkte visie op de paardenwereld.j
Eef_Bam schreef:Ik denk persoonlijk dat Marije haar eisen niet realistisch zijn voor haar budget nu . Ik snap helemaal dat er na zoveel pech geen budget over is. Maar een gezond braaf doorgereden paard vinden voor dat geld is gewoon bijna onmogelijk. Dan ga je ergens op inleveren, dan zijn ze toch niet gezond of toch niet zo braaf. In dit geval zou ik dan echt adviseren maar geen paard te kopen en door te sparen of te wachten tot de prijzen dalen. De kans op meer ellende en pech is te groot.
Of zoek een ouder braaf paard om bij te rijden.
Elisa2 schreef:Eef_Bam schreef:Ik denk persoonlijk dat Marije haar eisen niet realistisch zijn voor haar budget nu . Ik snap helemaal dat er na zoveel pech geen budget over is. Maar een gezond braaf doorgereden paard vinden voor dat geld is gewoon bijna onmogelijk. Dan ga je ergens op inleveren, dan zijn ze toch niet gezond of toch niet zo braaf. In dit geval zou ik dan echt adviseren maar geen paard te kopen en door te sparen of te wachten tot de prijzen dalen. De kans op meer ellende en pech is te groot.
Bij de sportpaarden/ KWPNers momenteel wel, maar er staan genoeg andere rassen op MP.
Eef_Bam schreef:Elisa2 schreef:
Ik denk persoonlijk dat Marije haar eisen niet realistisch zijn voor haar budget nu . Ik snap helemaal dat er na zoveel pech geen budget over is. Maar een gezond braaf doorgereden paard vinden voor dat geld is gewoon bijna onmogelijk. Dan ga je ergens op inleveren, dan zijn ze toch niet gezond of toch niet zo braaf. In dit geval zou ik dan echt adviseren maar geen paard te kopen en door te sparen of te wachten tot de prijzen dalen. De kans op meer ellende en pech is te groot.
Bij de sportpaarden/ KWPNers momenteel wel, maar er staan genoeg andere rassen op MP.
Zoveel andere rassen zijn er toch niet boven de 1.65? En als je, ik zeg maar wat, een pre boven de 1.65 vind dan zijn ze niet goedkoop. Maar goed ik zoek niet naar recreatiepaarden, welke rassen denk je aan?
Maar ook wel rondgeribt toch? Of heeft de ruiter gewoon korte pootjes en vertekent dat wat? Brainless schreef:lies schreef:Moderatoropmerking:Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de regels in de openingspost.
Is niet rondgeribt.. is gewoon veel te dik
Getup schreef:Die ervaring heb ik niet.....eerder 7-10 .