Ayasha schreef:pmarena schreef:Je komt niet vaak zonder verrassing bij de fysio lijkt het![]()
Is het niet mijn humeur dan wel één of andere medische rariteit.
Ach dat houdt ze wakker en jou er bij.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Ayasha schreef:Ik heb er zelfs nooit bij stil gestaan dat een bloeding in de spier kon. Obviously "kan" het maar ik bedoel... Had er nog nooit van gehoord. Ik weet dat zowel een ontstoken ader als een trombose de symptomen kan geven die ik had dus dat waren de dingen waar ik rekening mee hield.Dokter schreef ook tradonal voor en ik dacht dat dat ietwat overdreven was tot ik na het eten op stond.
![]()
Toen had ik spijt dat ik toch niet even langs de apotheek van wacht gegaan was.
In principe is de bloeding stabiel dus is het nu een kwestie van hoe snel mijn lichaam het "op ruimt" (zodra het bloed weg is zal de druk/pijn ook weg zijn veronderstel ik.) dan blijft natuurlijk de vraag of er een klein scheurtje zit, in dat geval zal ik het iets langer voelen vermoed ik. Moet straks toch naar mijn fysio dus kan het hem ook even vragen.
Ohjee dat zijn dezelfde pijnstillers die mijn vader kreeg voorgeschreven in het ziekenhuis toen hij naar huis mocht na zijn darmverlamming. Daar zit dus tramadol in en dat is blijkbaar een serieus paardenmiddel. Pa werd ook duizelig na het innemen van zo'n pil. Hij heeft het bij eentje gehouden want hij vond dat toch maar net te goed spul.
Otti1977 schreef:Stille meelezer hier..Je kan ook de bloemen eruit knippen. Dan verspreid het zaad zich niet. Paarden blijken er verder vanaf.