In feite geeft de scintigrafie alleen verhoogde (ontstekings)activiteit op een aantal plaatsen waarvan dan ook nog matig en op de ene plek meer dan de andere.
Er zal nog beeldvorming (zowel bot = foto als pees = echo) moeten plaatsvinden om uit te zoeken waar nu precies het basisprobleem is en wat de gevolgproblemen zijn. Dat betekent dat er nog kosten bij zullen komen.
Wat ik van de scinti begrijp is dat er problemen zitten op:
De patiënt werkte niet erg mee. (Grappig dat ze dat als eerste noemen; ik kan me er iets bij voorstellen

Matige activiteit van de spinale wervels T14-L2 (bovenkant en of zijkant wervels) en T16-L18 in het gewricht (articulair)
Een mediale distale (uit het midden) activiteit t.p.v. het hoefbeen (distale phalanx) en in mindere mate distaal (uit het midden) ter plaatse van het sesambeentje zowel RV als LV waarbij RV meer/groter is dan LV
Een milde activiteit tpv de kogeltjes RA meer dan LV
Een milde activiteit tpv het kniegewricht en een minimale patella (meniscus) (patella luxatie)
*proximoplantaire metatarsus III R > L Zit volgens mij achter kan activiteit bij tussenpees zijn.
*RV caput humerus = het schouderblad en bovenarm RV
*RV proximale radius (schouderkop) (niet coherent op craniale opname)
Mogelijk zullen ze rugfoto's over willen doen om te kijken of dat is veranderd. En foto's van het hoefgewricht, kogeltjes knie en mogelijk nog een echo van de tussenpezen achter. Het is echt lastig want er zal overal wel wat te zien zijn. Bovendien kun je op rugfoto's ook weer niet alles zien. Voor mijn gevoel zit het basisprobleem wel daar en RA knie en is de rest secundair. Verder onderzoek zal dat moeten uitwijzen.