candalisa schreef:CL het klinkt mij heel bekend in de oren. Syd precies zo echt een karaktertje maar met zadelmak maken op stappen en weg rijden pas toen ze even aan het werk was kwamen de puber dingetjes, heb je evt iets kwa supplement geprobeerd ik meen me te herinneren van wel? Pure magnesium bv of een stress mix. En van te voren longeren dat ze eerst even de gekkigheid eruit kan gooien en het scherpe randje eraf is?
Anders zou ik mss een maand intern training aanraden bij iemand die ongeacht wat voor gekke dingen die ze doet blijft plakken in het zadel want nu heeft ze het wel een aantal keer voor elkaar gekregen.
Hoe ze nu is dachten wij idd ook dat ze ging zijn met zadelmak maken, maar toen was ze echt heel braaf... Wij hebben idd de eerste maanden toen ik ze had iets tegen de stress gegeven omdat ze zo verschrikkelijk was met binnen en buiten zetten, kan me nu even niet herinneren wat dat was maar was idd iets met magnesium, heb daar alleen echt bijna niks van verschil mee gemerkt. Ik hoop dat ik naarmate van deze en volgende week nog wat verbetering kan merken.