Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb er flink aan moeten rijden want hij was echt ontzettend fit en kijkerig (en ik ben niet zo'n held). Wel heel gaaf om te zien dat hij echt sterker is geworden en wat er in zit want hij werd er ontzettend ruig van
Had niet verwacht dat hij zo (snel) op zou knappen van de verhuizing. Hij stond blijkbaar bij de vorige stal toch niet op zijn plek. biancaaaa schreef:Babootje jeetje wat een schroef. Hoe gaat het nu met History? Heel veel sterkte met het verlies van jullie hondje.
) Dinsdag gaan de hechtingen eruit. Hij hoefde geen boxrust en we mochten meteen stappen. Vanaf dinsdag 2 weken geleden 6 weken stappen. Vanaf a.s. dinsdag dus nog 4 weken. Daarna weer terug voor foto's. Gaat alles zoals verwacht, mogen we daarna rustig aan opbouwen onder het zadel. Dus het einde zit eraan te komen. Best nog snel gegaan. History ziet er echt heel goed uit. Met dank aan de aquatrainer en goede verzorging op zn revalidatieadres. 
dan gooi ik hem vanmiddag toch op de trailer richting de smid.
we hebben een rondje buiten gedaan in de polder van een uur .. super braaf was Hudson hij liep zelfs voorop die malle .. wat hebben we genoten , 2e pinksterdag gaan we weer