Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fasty schreef:Een paar jaar geleden heb ik diverse paarden uitgeprobeerd maar toen waren de zoekcriteria anders omdat mijn broertje die een stuk langer is dan ik en minder ervaring heeft toen ook nog wilde rijden. Echt bijna een paard gekocht maar hij had net iets te veel mitsen en maaren in combinatie met de prijs. Heb er wel eens spijt van gehad, want het was echt een heel fijn beest. Daarna ben ik gestopt met zoeken.
Laatste maanden heb ik wel veel rond gekeken op Sporthorses, maar nog niets bekeken. Het is toch vaak zo dat de paarden die mij aanspreken boven mijn budget liggen of prijs op aanvraag of ik er een eind voor moet rijden en uit mijn vorige zoektocht weet ik nog dat het paard zo kan tegenvallen dat ik gelijk weer huiswaarts keer. Om eerlijk te zijn ben ik ook een beetje huiverig, mijn ouwe heeft echt nog nooit wat gemankeerd en is nog steeds goed en ik denk bijna dat ik die mazzel niet nog eens een keer heb. Hoor zoveel horror om me heen, 4 en 5 jarigen met artrose in de hals etc....
Langcara schreef:Fasty schreef:Een paar jaar geleden heb ik diverse paarden uitgeprobeerd maar toen waren de zoekcriteria anders omdat mijn broertje die een stuk langer is dan ik en minder ervaring heeft toen ook nog wilde rijden. Echt bijna een paard gekocht maar hij had net iets te veel mitsen en maaren in combinatie met de prijs. Heb er wel eens spijt van gehad, want het was echt een heel fijn beest. Daarna ben ik gestopt met zoeken.
Laatste maanden heb ik wel veel rond gekeken op Sporthorses, maar nog niets bekeken. Het is toch vaak zo dat de paarden die mij aanspreken boven mijn budget liggen of prijs op aanvraag of ik er een eind voor moet rijden en uit mijn vorige zoektocht weet ik nog dat het paard zo kan tegenvallen dat ik gelijk weer huiswaarts keer. Om eerlijk te zijn ben ik ook een beetje huiverig, mijn ouwe heeft echt nog nooit wat gemankeerd en is nog steeds goed en ik denk bijna dat ik die mazzel niet nog eens een keer heb. Hoor zoveel horror om me heen, 4 en 5 jarigen met artrose in de hals etc....
Heb jij samen met je broer een paard en gaan jullie dat weer doen?
Ik heb op een vroegere pensionstal een broer en een zus gekend met een grote vosruin, volgens mij van Apolonios, of andere volbloedhengst.
Ik ga er nu dus alleen voor en hoef dus ook geen grote. 
Gewoon een vraagje hoor, ik ken niet veel van de afstammingen van grote paarden.

En dat nog wel op een paard, ik voel de spierpijn nu al!