Diortje_vds schreef:Proficiat met de nieuwe aanwinsten hier!
De afstanden maken het vaak toch wat ingewikkeld idd, vandaar dat nakeuren indien niet meteen goed voor mij afvalt, ik woon in België, maar eerder de westkant, dus tegen Frankrijk aan, maar de paarden die ik tot nu toe bekeken heb bevinden zich allemaal in NL (en DUI), dus wij hebben de afgelopen weken al héél véél km gereden. Videos zijn voor mij dus echt wel een must, om niemands tijd te verspillen, want dat geldt eveneens voor de verkoper.
En dan mag ik nog van geluk spreken dat mijn DA tot vervelens toe eerst al die rxen doorneemt indien aanwezig...anders had ik dus al 4 keer zoveel rondgereden.
Verkopen is idd niet altijd even simpel, wat je hebt, weet je, maar niet altijd wat je gaat krijgen (geldt ook voor jobs lol).
Heb net zelf mijn topper verkocht, super talent, voorl keur merrie v Dreamboy, onbeleerd aangekocht en zelf afgericht, nu 7 jaar PSG klaar. Was geen evidente beslissing, maar ik heb er geen spijt van. Ik had de luxe dat er veel interesse was, en dat ik dus heel kritisch kon zijn, en heb er wel voor gezorgd dat ze bij de juiste persoon terechtgekomen is, en dat scheelt, dan valt dat wrange gevoel wel weg.
Ik heb juist het probleem dat alle paarden die ik leuk vindt in Belgie staan
Maar heb er misschien toch eentje in Nederland gevonden!
Wel wat aan de te dikke kant en pas weer 1,5 mnd onder het zadel, maar verder een leuk beestje.
Laat haar woensdag keuren.