Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N0a schreef:Was het de 4 jarige tuiger? Dan lekker laten staan. Zo'n paard heeft nog weinig gedaan in haar leven, de kans dat ze er last van gaan krijgen is wel reëel als ze echt aan het werk moet.
MariekeS_ schreef:Op die leeftijd en onbeleerd/onbelast zou ik het alleen doen als de prijs er op aangepast is.
ikke schreef:Djoena schreef:Ik denk dat het een prima budget is als je niet naar vol papier paardjes gaat zoeken
Wat een gezwam. Ik heb er diverse gekocht in de tijd voor rond dat budget, inkl papieren; ook een Appie.
Je moet mogelijk iets beter opletten omdat het een prijsklasse is waarin men soms wel iets wil proberen.
Liiesjjj schreef:Kan iemand met mij meedenken? Ik heb zojuist het paard op de foto gezet en hij heeft een bemerking bij de eerste nekwervel, artrose dus. De dierenarts zegt hij hoeft er geen last van te krijgen en ik zie het heel veel, ook bij toppaarden. Als ik hem zou moeten kopen zou ik het doen. Maar Pfoe, ik vind het een dingetje hoor... dus mocht iemand ervaringen of advies oid hebben, of de foto’s willen zien. Graag!
Autumnn schreef:Ik stond eerlijk gezegd echt te shaken van woede en heb daardoor redelijk m’n mond gehouden. Wel zeker duidelijk gemaakt wat een poedersuiker het is. “Ja dit gebeurt me nooit” ik zeg blijkbaar wel want anders sta ik hier niet” ja en ik vind het zo vervelend etc etc. Ja ik zeg daar heb ik niks aan. Toen stak ze nog een heel verhaal af maar ben halverwege weggegaan. Gezegd dat ze m’n tijd al meer dan genoeg hebt verdaan (verdoen?). Heb haar wel een tikkie gestuurd voor de reiskostenben benieuwd of ze m betaalt. Gaat me niet om het geld maar om het principe. Dit doe je gewoon niet. Nooit.
Djoena schreef:Autumnn schreef:Ik stond eerlijk gezegd echt te shaken van woede en heb daardoor redelijk m’n mond gehouden. Wel zeker duidelijk gemaakt wat een poedersuiker het is. “Ja dit gebeurt me nooit” ik zeg blijkbaar wel want anders sta ik hier niet” ja en ik vind het zo vervelend etc etc. Ja ik zeg daar heb ik niks aan. Toen stak ze nog een heel verhaal af maar ben halverwege weggegaan. Gezegd dat ze m’n tijd al meer dan genoeg hebt verdaan (verdoen?). Heb haar wel een tikkie gestuurd voor de reiskostenben benieuwd of ze m betaalt. Gaat me niet om het geld maar om het principe. Dit doe je gewoon niet. Nooit.
Ze had je gewoon kunnen bellen of contact met je op kunnen nemen. Ik had haar zelf ook een tikkie gestuurd denk ik. Van haar kant is het gewoon een super slechte planning.