Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben

Ach Granoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Heeft niet echt iets met het zadel te maken want er lag ondertussen het zadel van mijn instructrice op dat wel past, is echt uit te veel energie hebben en testen denk ik. Marie is geen paard dat je te lang mag laten stilstaan heb ik gemerkt, wat soms voor mij wel wat lastig kan zijn. Ik heb inderdaad nu een verdeler van Kent & Masters een berichtje gedaan Fransje! Hopen dat die iets voor me hebben.
Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben![]()
Ach GranoekWat heeft Duke nu weer voor?
Granoek schreef:CalipsoLover schreef:Heeft niet echt iets met het zadel te maken want er lag ondertussen het zadel van mijn instructrice op dat wel past, is echt uit te veel energie hebben en testen denk ik. Marie is geen paard dat je te lang mag laten stilstaan heb ik gemerkt, wat soms voor mij wel wat lastig kan zijn. Ik heb inderdaad nu een verdeler van Kent & Masters een berichtje gedaan Fransje! Hopen dat die iets voor me hebben.
Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben![]()
Ach GranoekWat heeft Duke nu weer voor?
Ik dacht de 23e bijna dat ik hem moest inslapen! Been gebroken oid, zag het al helemaal voor me want het leek net of zijn achterbeen los aan zijn rug hing.
Gelijk DA laten komen en nu bleek zijn knie op slot te zitten. Gatver dat ziet er akelig uit!! Op 10 min was het ook weer opgelost en ik heb het advies gekregen hem meer in het werk te zetten, achterhand trainen etc. Maar ik heb de plaats niet (modderrrrr) en heb wat verenigingen gemaild over gebruik van pistes hier in het dorp maar krijg geen reacties helaas
Granoek schreef:Heb ik ook nergens gedeeld dus geen probleem hoor, wilde niet binnenvallen. Nee kan geen nummers vinden, ken nog wat privé plekken maar ik weet niet wie de eigenaars zijn en ben al paar keer langs gereden maar dan is er steeds niemand haha. Laatste hoop is desnoods de piste van een manege 'in de buurt' maar dat is best een eindje rijden nog met de trailer.
fransje23 schreef:Hi Granoek!
Kan mij voorstellen dat je schrok van die knie op slot.
Wij hadden vroeger een shet achter het huis die het ook regelmatig had. Dat zag er altijd al vreselijk uit, laat staan bij zo een reus als Duke. Binnendoor zetten en trainen hielp bij de shet.
Granoek schreef:Oef stijve schouder dus! Gelukkig goed kunnen eindigenZonde wel van je zadel, was echt een prachtig zadel dat je had
Valt dat niet iets of wat aan te passen?