Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben
Ach Granoek
Wat heeft Duke nu weer voor? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat heeft Duke nu weer voor? CalipsoLover schreef:Heeft niet echt iets met het zadel te maken want er lag ondertussen het zadel van mijn instructrice op dat wel past, is echt uit te veel energie hebben en testen denk ik. Marie is geen paard dat je te lang mag laten stilstaan heb ik gemerkt, wat soms voor mij wel wat lastig kan zijn. Ik heb inderdaad nu een verdeler van Kent & Masters een berichtje gedaan Fransje! Hopen dat die iets voor me hebben.
Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben![]()
Ach GranoekWat heeft Duke nu weer voor?

Granoek schreef:CalipsoLover schreef:Heeft niet echt iets met het zadel te maken want er lag ondertussen het zadel van mijn instructrice op dat wel past, is echt uit te veel energie hebben en testen denk ik. Marie is geen paard dat je te lang mag laten stilstaan heb ik gemerkt, wat soms voor mij wel wat lastig kan zijn. Ik heb inderdaad nu een verdeler van Kent & Masters een berichtje gedaan Fransje! Hopen dat die iets voor me hebben.
Wat een prachtige foto Fransje met die regenboog, moet je ook wel geluk hebben![]()
Ach GranoekWat heeft Duke nu weer voor?
Ik dacht de 23e bijna dat ik hem moest inslapen! Been gebroken oid, zag het al helemaal voor me want het leek net of zijn achterbeen los aan zijn rug hing.
Gelijk DA laten komen en nu bleek zijn knie op slot te zitten. Gatver dat ziet er akelig uit!! Op 10 min was het ook weer opgelost en ik heb het advies gekregen hem meer in het werk te zetten, achterhand trainen etc. Maar ik heb de plaats niet (modderrrrr) en heb wat verenigingen gemaild over gebruik van pistes hier in het dorp maar krijg geen reacties helaas

Granoek schreef:Heb ik ook nergens gedeeld dus geen probleem hoor, wilde niet binnenvallen. Nee kan geen nummers vinden, ken nog wat privé plekken maar ik weet niet wie de eigenaars zijn en ben al paar keer langs gereden maar dan is er steeds niemand haha. Laatste hoop is desnoods de piste van een manege 'in de buurt' maar dat is best een eindje rijden nog met de trailer.
fransje23 schreef:Hi Granoek!
Kan mij voorstellen dat je schrok van die knie op slot.
Wij hadden vroeger een shet achter het huis die het ook regelmatig had. Dat zag er altijd al vreselijk uit, laat staan bij zo een reus als Duke. Binnendoor zetten en trainen hielp bij de shet.
Een briefje is wel een heel goed idee, daar bereik je mensen het snelste mee!
Gisteren zou ik met een stalgenootje en Feyre op buitenrit gaat, maar ja.. dat zadel. En toen had ik het geweldige idee om de Kent&Masters van Sil op Feyre te leggen
En aangezien Sil ook maatje breed is.. Dat paste best heel redelijk! Goed genoeg voor een rondje buiten stappen in ieder geval. En op een enorme schrik vanwege twee mensen op een bankje na ging het weer heerlijk. Ze vindt dat zo prachtig, lekker buiten rond stappen. Was onze derde buitenrit en ook voor de derde keer een ander stalgenootje met bijbehorend paard. Kan ze daar ook mooi aan wennen!

Zonde wel van je zadel, was echt een prachtig zadel dat je had
Valt dat niet iets of wat aan te passen? Granoek schreef:Oef stijve schouder dus! Gelukkig goed kunnen eindigenZonde wel van je zadel, was echt een prachtig zadel dat je had
Valt dat niet iets of wat aan te passen?

Jij ook al Kent & Masters? Ja ik ben dus nu aan het kijken om toch ook maar zo’n zadel aan te schaffen. Ze blijken goed voor die ronde paardjes. Marie komt elke dag buiten op een groot stuk land, staat zeker zo’n 8 uur buiten per dag (Godzijdank), krijgt naast de weide onbeperkt hooi en 1 schep basismengeling zonder haver. Maarja... Totilas bloed... Heb haar een tijd wat supplementen bijgegeven tegen de spanning maar dat hielp voor geen meter...
Jammer dat Syd van de koets verschoot en dan zo vast zit... Komt wel weer goed! Lief dat je het vraagt. Mijn schouder is al een pak beter maar nog niet 100% genezen. Het kraakt allemaal nog wat en is soms nog wat gevoelig maar daar kan ik wel mee leven
Balen van je ontsteking wel, hopelijk is die gauw over 

Als ze zo gaaf loopt wanneer jullie haar voor mekaar hebben dan weet je wel waar je het voor doet! Lekker rustig aan doen en hopelijk gauw een passend zadel, dat helpt al een hoop waarschijnlijk 
Sinds ze zo eens in de week extra mag spelen is ze in het werk een stuk beter te handelen, wellicht voor Marie ook een idee
Alle beetjes helpen.
Jasses....hopelijk heb je snel een bak gevonden waar je kunt trainen en is hij dan gauw weer er vanaf
Lekker hoor! En fijn dat je zo toch weer een passend zadel hebt voor nu, wat immens kalote van je andere mooie zadel zeg 
) en de staleigenaar besloot ook nog eens dat het hét moment was om met groot materieel het erf op te gaan ruimen, maar wij zijn stoer door blijven werken
Brave Peanutje, concentreren wordt steeds een beetje beter

Succes!
Het is gewoon een Iers Jachtpaard met dikke beentjes en dito buik
Trots op wezen hoor!