Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adin schreef:Nog geen foto's, sorry...
Mijn rustige topper liet zich vandaag ff van z'n andere kant zien. Tijdens het longeren ben ik de halve bak doorgesleurd
normaal neit vooruit te branden maar vandaag gaf ie een paar flinke bokken en besloot dat de volte te klein was. Zo'n kasteel hou ik niet tegen haha.
Ik, held op sokken die ik ben, moest wel even slikken en zal flink wat moed verzamelijk als ik er straks weer eens op ga.
Hij is nog maar 3 dus rustig aan maar denk dat ie wel iets meer mag doen dan dit, anders kan hij zijn ei niet kwijt.

uryanne schreef:Is het trouwens ook niet zo dat veel mensen te snel een klik willen hebben?
Vraag ik mij altijd af; er zijn 1000 getrouwde mensen. Haal van die 1000 nu eens alle mensen af die niet zijn met een partner waarbij er sprake was van liefde op het eerste gezicht. Hoeveel blijven er over?
Adin schreef:Nog geen foto's, sorry...
Mijn rustige topper liet zich vandaag ff van z'n andere kant zien. Tijdens het longeren ben ik de halve bak doorgesleurd
normaal neit vooruit te branden maar vandaag gaf ie een paar flinke bokken en besloot dat de volte te klein was. Zo'n kasteel hou ik niet tegen haha.
Ik, held op sokken die ik ben, moest wel even slikken en zal flink wat moed verzamelijk als ik er straks weer eens op ga.
Hij is nog maar 3 dus rustig aan maar denk dat ie wel iets meer mag doen dan dit, anders kan hij zijn ei niet kwijt.
Niene87 schreef:Egopost uit Rijssen![]()
vandaag is de klok rond geslapenLekker hoor helemaal opgeknapt!
Om half 3 hadden we afgesproken bij een 8 jarige merrie te kijken
Afstamming
http://horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=285462
Arabiertje* schreef:Ik ga zaterdag naar deze twee kijken voor ik naar JVDH ga!![]()
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/51 ... -1-67.html
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/50 ... ssuur.html
Niene87: Wow ziet er goed uit! Lijkt mij een tof paardje.
Langcara schreef:Ik heb er geen ervaring mee Fasty omdat ik geen contact opneem als ik de prijs niet direct weet. Ik heb er een gevoel bij als wat jij aangeeft: "zal wel een flink prijskaartje aan hangen".

SimoneX schreef:Langcara schreef:Ik heb er geen ervaring mee Fasty omdat ik geen contact opneem als ik de prijs niet direct weet. Ik heb er een gevoel bij als wat jij aangeeft: "zal wel een flink prijskaartje aan hangen".
Dat had ik in mijn zoektocht ook maar is niet altijd zo.
Er stond toen een hele leuke Gribaldi te koop met prijs op aanvraag dus eerst niet gereageerd.
Later toch maar wel omdat de omschrijving van het paard precies bij ons paste bleek het paard 3.500 te kosten.
Uiteindelijk niet geworden omdat hij mij geen fijn gevoel gaf en dan stap je iedere keer onzeker op.
Arabiertje* schreef:SimoneX schreef:
Dat had ik in mijn zoektocht ook maar is niet altijd zo.
Er stond toen een hele leuke Gribaldi te koop met prijs op aanvraag dus eerst niet gereageerd.
Later toch maar wel omdat de omschrijving van het paard precies bij ons paste bleek het paard 3.500 te kosten.
Uiteindelijk niet geworden omdat hij mij geen fijn gevoel gaf en dan stap je iedere keer onzeker op.