carrie79 schreef:Vandaag paard goedgekeurd en meneer staat nu thuis rustig in stal te knabbelen❤️
Gefeliciteerd! Foto van je aanwinst?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carrie79 schreef:Ik krijg de foto niet ge upload. Het is een 4 jarige ruin, Gelders. Geen uitzonderlijke beweger, maar daar heb ik hem ook niet voor. Ik wou gewoon een fijn relaxt gebruikspaard, om vanalles een beetje te doen en denk dat deze daar goed geschikt voor is. Bruin en 4 witte benen.
turtlelito schreef:Gefeliciteerd carrie79!
En ik heb ook goed nieuws, vandaag de uitslag van de panel 6 test voor mijn paardje binnen gekregen en die is goed (dus negatief). Ik ben zo blij.
Over het onderwerp hierboven (klinisch t.o.v. röntgenologisch keuren): het is echt een totaalpakket toch? Ook samenhang met leeftijd, huidig gebruik en gebruiksdoel. Mijn huidige paardje zou met vlag en wimpel door de klinische keuring komen op dit moment, terwijl hij röntgenologisch echt heel slecht is (OC in beide achterknieen, met cystes enzovoorts). Maar een slechtere buigproeg (met klinisch aanvaardbare score), zou ik dan misschien weer niet heel alarmerend vinden (wel een reden tot echo van de betreffende plek). Pijn is nu eenmaal relatief (waar de een vrolijk verder draaft, loopt de ander zonder echt aanwijsbare reden drie passen stokkreupel).
Met huidig paardje bedoel ik dan dan degene die ik al heb (voor alle duidelijkheid), die is met pre-pensioen, niet de recente aankoop.
murls schreef:Oh wat leuk! Gefeliciteerd allebei!
Zelf ben ik ook opzoek naar een braaf bont allround (recreatie)paard, maar helaas erg lastig te vinden.Mocht iemand toevallig een bont paard te koop hebben/ weten die niet op marktplaats staat (deze check ik gemiddeld 4x per dag
), dan hoor ik dat graag!
Zelf ben ik ook opzoek naar een braaf bont allround (recreatie)paard, maar helaas erg lastig te vinden.Mocht iemand toevallig een bont paard te koop hebben/ weten die niet op marktplaats staat (deze check ik gemiddeld 4x per dag
Charmaine schreef:Zie facebook Stal de Kim. Zet er net 1tje op. Wel jong nog. 3,5 jaar net ohz
Charmaine schreef:Kwam op mp ook nog een leuke bonte e-pony tegen in dacht Oudewater, die weer opgepakt moet worden. Mss is dat ook nog wat? Vond t een aansprekend beestje zo op de foto's.
Zou idd wel fijn zijn voor de kopers als je niet meer binnen een uur in de auto hoeft te zitten ...
Hier nog steeds heel blij met mijn Ierse bonteIk had anders geen zoektocht meer gestart...
Charmaine schreef:Kwam op mp ook nog een leuke bonte e-pony tegen in dacht Oudewater, die weer opgepakt moet worden. Mss is dat ook nog wat? Vond t een aansprekend beestje zo op de foto's.
Zou idd wel fijn zijn voor de kopers als je niet meer binnen een uur in de auto hoeft te zitten ...
Hier nog steeds heel blij met mijn Ierse bonteIk had anders geen zoektocht meer gestart...
Lieser schreef:Ik heb trouwens de indruk dat de hitte er een beetje af is in de markt. Niet zozeer qua prijzen, maar de paarden gaan niet meer als warme broodjes over de toonbank. Als ik nu een afspraak maak voor bijvoorbeeld over een week, dan gaat de afspraak daadwerkelijk door en is het paard dus nog beschikbaar. Dat was voor de zomer wel anders.
tirzasarah10 schreef:Zie nu een paar leuke paarden staan en die staan gelijk alweer op 2.5 uur rijden![]()
Waarom staat alles altijd zo ver