Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkedus schreef:Ik hoorde ook al wat geruchten dat op de Veluwe mensen die wolven willen voeren. Nog enger. Hoop dat dat niet waar is.
ikkedus schreef:Er staat nu een filmpje op NU.NL van een wolf die zelf mensen benaderd op de Veluwe. Gewoon overdag. Een stel met twee kindjes. Erg beangstigend eigenlijk.
Ik hoorde ook al wat geruchten dat op de Veluwe mensen die wolven willen voeren. Nog enger. Hoop dat dat niet waar is.
Rizette schreef:De Hoge Veluwe wilde helemaal geen wolf. Er zijn gaten in het hek geknipt? Wolfjes er door heen geduwd of stuk vlees aan de andere kant van het hek? Ik sta nergens meer verbaasd van. Deze wolven kruipen nog net niet op schoot. Er zijn ineens heel veel wolvendeskundigen in ons land. En alles wat ze inmiddels gezegd hebben is door de wolf zelf al onderuitgehaald en was ook al bekend dat het niet klopte want dat was te zien aan de ervaringen met de wolf in het buitenland.
ikkedus schreef:Als je inderdaad ziet hoeveel mensen daar op dat filmpje verzameld zijn met camera’s. Dan is het ook geen grote stap om te bedenken dat mensen misschien wel eens wat voer gooien om een wolf te lokken voor een mooi plaatje.
Hier al genoemd blijkbaar. Mijn mond viel in ieder geval open bij het zien van dat filmpje. Enge ontwikkeling!
mysa schreef:jolandje schreef:sinds wanneer lopen er wolven in Nederland rond ? de eersten bedoel ik
2011 eentje, geloof ik.
Eerste welpen in 2019
mysa schreef:jolandje schreef:sinds wanneer lopen er wolven in Nederland rond ? de eersten bedoel ik
2011 eentje, geloof ik.
Eerste welpen in 2019
dierenfan schreef:Ach kom mensen, als wilde dieren door menselijk voeren zo makkelijk tam worden waarom zijn de dieren in de dierentuinen dan nog wild? Bovendien wordt idd aangereden wild en wild wat lijdt en uit lijden verlost wordt al gigantisch veel jaren voor ander wild achter gelaten. Ik weet zelfs van 1 locatie in het bos waar een bakker wekelijks z'n afval dumpt. Toch is al het wild in het bos wild. Dusss of die wolven zijn hybrides en vandaar ontzettend snel tam of ze zijn idd uitgezet en aan mensen gewend. Anders nooit zo snel zo dichtbij mensen zonder noodzaak
Er werd ook al geroepen een jonge, onervaren wolf. Als die wolf op dat filmpje jong en onervaren moet zijn dan ziet hij er toch al wel enorm volwassen uit.
Ze verzinnen steeds meer en meer onzin.