Babootje fijn dat mexx het zo goed deed op ander terrein! Dat is toch ook altijd wel een dingetje maar dan alleen super dat ze het zo goed oppakken!
Sizzle brrrrr je mag het van mij houden hoor! Kerst is voor ik dus kom maar op met het voorjaar! Vandaag was het ook zow koud...
Miranda aaaah das zielughhh ponypletter hahaha beter als mijn merrie die is nu terminator 2.0 tegenover mijn shet terwijl ze heel lang samen gestaan hebben.
Berdien wat fijn dat je zo ook lekker in je uppie kan wandelen! Die kerstmuts staat geweldig!! Bij beide hoor

Nou syd en ik hebben ons eerste ritjes er weer op zitten ... ze moest een paar dagen bijkomen van de behandeling en zo gister opgestapt pfff ze was super braaf maar zo sterk ze wilde ook echt niet loslaten. Na veel moeite kreeg ik dr iets wat ingebogen maar er is veel werk aan de winkel.
Vind onze set wel erg stoer jammer dat ik zn moeite heb met opstappen nog met dit zadel.

Vandaag even met het zadel van noisy gereden om toch de western voor ons beide weer erin te houden. Ik hoop deze week terug te kunnen om de mijne om te ruilen. Het ging eigenlijk wel redelijk... toch wilt ze hieronder wel wat meer verzet laten zien ze komt erg terug en gaat dan behoorlijk boos doen op been dus in plaats daarvan een zweepje erbij zodat ik iets beter kan blijven zitten en toen kon ze het wel. Dit zadel ligt prima maar ze heeft voor zichzelf bedacht dat het niet goed ligt. We hadden wel even een klein (bijna groot) meningsverschil ... er lag een plas midden in de bak en ik meende er rechtsomheen te gaan en syd links en toen wilde syd er bijna overheen gelukkig toch mijn balans kunnen houden en meteen weer door gereden dus voor mij wel een kleine overwinning ...