Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabo schreef:Moeilijke beslissing, maar wel begrijpelijk. Ook van je vriend.. Die houdt jou ook liever heel
Sterkte met de verhuizing!
Monique1963 schreef:Ondertussen heb ik van mijn liefste vriendin in NL wel het aanbod gehad Callas daar voor een paar jaar neer te zetten. Wie weet kan zij wel wat in de opvoeding doen. Vreselijk lief. Ik ga er serieus over nadenken. Neemt niet weg dat het financieel nog steeds belastend is en dat ik haar dan ook kwijt ben.
maikeltje schreef:Callas weg doen maakt jou doodongelukkig. Het haalt de glans weg van de verhuizing en alles er omheen. Laat het even rusten voor nu en maak nu geen beslissing. Dat paard zit zo diep bij jou, ik herken het in alles. Geef het tijd en er komt een weg. Misschien niet met rijden maar dan met iets anders.
Ik begrijp je vriend echt wel maar ik krijg het gevoel dat jij hier totaal niet achter staat. En als jij er niet achter staat ga je dat vroeg of laat je partner kwalijk nemen. Dan zijn jullie nog verder van huis.
Laat het even voor wat het is, het emotioneel afstand nemen wat je doet is een copingmechanisme. Pas op dat je jezelf niet verliest. Komt tijd, komt raad.
Dikke knuffel.