Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:Juist gebeld. Deze vrouw was vriendelijker vond ik.
Is naar de arts gegaan en wist me te zeggen dat alles goed verlopen was en met limo alles in orde is.
De beelden van de scintigrafie waren ze nog aan het bekijken. Dus nog geen uitslag.
sjanien schreef:Dat zei ik ook. Maar ik blijf de gang van zaken vreemd vinden. Dat je nog steeds geen persoonlijk contact hebt gehad met een da. Wel een rekening krijgt toegestuurd maar je niks weet. Je weet nu ook niet of je hem vandaag ophaalt of niet want dat is afhankelijk of hij nog verder onderzocht moet worden. Maar dat lijkt me dan toch niet meer dan normaal dat dat persoonlijk met je overlegd wordt?? Je zei dat je ongeveer aan je max budget zit. Je moet dan nog 2 nachten extra betalen en vervolg onderzoek maar lijkt me toch dat het eerst met jouw overlegd gaat worden tot wel bedrag ze kunnen onderzoeken en welke onderzoeken ze gaan doen?
Art_Ificious schreef:Sintara schreef:Heb je ook al een uitslag gehad dan? Of ga je er vanmiddag langs en bespreek je daar alles
Is het zo lastig te lezen mijn tekst? Staat er duidelijk in.
Azmay schreef:Avalanche81 schreef:Ik denk dat iedereen dat snapt. Maar ondanks dat je gespannen bent, kun je wel beleefd reageren. Als iedereen die in spanning zat, bot en onbeleefd werd, werd het echt heel vervelend voor iedereen.
Maar onbeleefd terug reageren heeft helemaal niemand wat aan toch?