Ik zou zaterdag twee paarden voor de tweede keer gaan kijken die mij echt enorm bevielen, het zal hoogstwaarschijnlijk een van die twee zijn geworden, maar beide bezichtigingen zijn vanavond door de verkopers afgezegd omdat ze al verkocht zijn

beide stonden op 2u reistijd dus icm fulltime werk wilde het doordeweeks niet zomaar lukken
Ik ben er echt helemaal klaar mee, 0 zin in dit gezeik. Vandaag mijn merrie naar de zomerweidegang gebracht, dus dat blijft onderhoudsvrij, rijkleding maar achter in de kast gedumpt. Misschien heb ik er over een tijdje weer zin in dan vis ik eerst mijn merrietje uit de wei voor een buitenrit ofzo
Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt van alles wat ik gezien heb, in bijna 2 maanden van heel actief zoeken 16 paarden proefgereden. Hiervan 1 daadwerkelijk laten keuren maar zonder succes

2 zijn net verkocht, 2 had ik twijfels over qua gezondheid / bewegingspatroon, 4 hadden onvoldoende aanleg voor noch zin in springen, 4 vielen af op gedrag (steigeren + mijn vliegles van de afgelopen week

), 2 had ik toch geen klik mee, 1 blijf ik te klein vinden.... Tja, dat is het.
Is het überhaupt veel of juist weinig? Ben ik te kieskeurig of is het daadwerkelijk wat je tegenwoordig voor 6-10K krijgt, steigerende projecten, zogenaamde "allrounders" die toch alle uitwegen opzoeken om maar niet over een hindernisje van 60cm heen te hoeven, stijve strijkplanken en overige dieren van matige manegekwaliteit...?
Sorry dat ik zo gefrustreerd overkom maar dat ben ik dus ff ook

begin 2020 had ik voor 6K een goede basissport allrounder met wedstrijdervaring die de verkoper ook nog 3 of 4 weken voor mij kon vasthouden, nu met 10K kom ik niet eens in de buurt van dergelijk paard en zou blijkbaar ook meteen met de trailer moeten komen kijken om een kans te maken