Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LDRD schreef:Je kunt toch als je serieus geinteresseerd bent vragen om de röntgenfoto's ter beschikking te stellen zodat je ze aan je eigen veearts kunt voorleggen?
LDRD schreef:Daar zou ik al verkoper niet in meegaan hoor. Gekeurd is gekeurd en de foto's kan je bij serieuze interesse gewoon krijgen. Als je zó weinig vertrouwen hebt dan zou ik met die verkoper helemaal niet in zee gaan, hoe leuk het paard ook is.
N0a schreef:LDRD schreef:Daar zou ik al verkoper niet in meegaan hoor. Gekeurd is gekeurd en de foto's kan je bij serieuze interesse gewoon krijgen. Als je zó weinig vertrouwen hebt dan zou ik met die verkoper helemaal niet in zee gaan, hoe leuk het paard ook is.
Maar als jij zegt dat de foto's oké zijn, wat maakt het voor jou dan uit dat je paard opnieuw gekeurd wordt op kosten van de koper?
_shauniheyse schreef:hoe ga je ze houdenHeeft iemand ervaring met aankopen van jong paard dat aan luchtzuigen doet?
Ik ben vorige week wezen kijken naar een jong paardje.
Behalve het feit dat ze luchtzuigt, voldoet ze voor de rest wel aan mijn eisen.
Ik zou ze ook klinisch laten keuren voor ik tot aankoop overga.
Helaas is hier nog geen bevestiging op gekomen omdat de eigenaar eerst de andere kandidaten ook wilt laten komen. (Jammer genoeg)
keona schreef:_shauniheyse schreef:hoe ga je ze houdenHeeft iemand ervaring met aankopen van jong paard dat aan luchtzuigen doet?
Ik ben vorige week wezen kijken naar een jong paardje.
Behalve het feit dat ze luchtzuigt, voldoet ze voor de rest wel aan mijn eisen.
Ik zou ze ook klinisch laten keuren voor ik tot aankoop overga.
Helaas is hier nog geen bevestiging op gekomen omdat de eigenaar eerst de andere kandidaten ook wilt laten komen. (Jammer genoeg)
N0a schreef:Hoe wordt de pony nu gehouden? Als hij meer naar buiten komt kan het zijn dat het minder wordt. Maar houdt wel rekening met het feit dat verkopen wat lastiger wordt in de toekomst en kans op koliek is groter.
Heeft iemand hier ervaring met Anne uit Alterveer? Zie af en toe wat leuke Ponys voorbij komen.