Op zich hoort het er bij s1993, maar ik heb natuurlijk niet voor niets geïnvesteerd in een boomloos zadel met bijbehorend pasconsult
Hoewel toen ook wel gezegd werd dat de kans groot was dat ze eruit zou kunnen groeien. Nou ja, het is wat het is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoewel toen ook wel gezegd werd dat de kans groot was dat ze eruit zou kunnen groeien. Nou ja, het is wat het is.
Spring vooral bij hier hoor!
Knap paard!

Instructrice zit sinds vrijdag in quarantaine, dus we moesten onverwacht ons zelf zien te redden. En dat duwtje had ik blijkbaar toch echt even nodig, we hebben vrijdag en gisteren samen erg goed gewerkt en de problemen die we tegenkwamen opgelost, Pinda en ik hebben de juiste flow tussen de oortjes te pakken
zucht, baal baal) en dat ga ik niet kunnen vanaf Pinda's rug want dan raken we de weg kwijt in de bak of vliegen we rond omdat mijn telefoondeuntje boven haar rug eng is
en artsen staan niet bekend om hun geduld dus als ik niet meteen opneem zullen ze blijven bellen, met alle gevolgen van dien

s1993 schreef:Hoe doe je dat trainen via skype? Ben je niet te ver weg om haar te verstaan?
Er waren veel golven dus het water durfde ze niet in, dat is voor een volgende keer. 

Goed teken dat Syd baat lijkt te hebben bij de behandeling! Lekker op het gemak weer samen verder sleutelen dan straks 
En ook nog op het strand en in galop daar
Goede en fijne week hebben jullie zo 

We hebben vanmorgen in de les heel fijn kunnen werken weer, geen gekke dingen maar lekker gesleuteld aan afspraken op scherp stellen en weer meer lichaamsgebruik gaan vragen zonder weer in spanning te belanden. Pupje vond het heel moeilijk maar deed zó haar best om te zoeken naar wat we nou precies van haar wilden

Ruinen langs de bak gingen idioot tekeer dus Pinda ging aan de hobbel, had net mijn rem weer gevonden en toen vloog haar eigen springschoen opeens voorbij
Attack of the flying springschoen
(een maand geleden was ik hiervan in de stress geraakt, nu zeek ik bijna in mijn broek van het lachen en ben maar gewoon weer verder gereden
)
Mijn zadelmaker had ook niet anders verwacht dan dat hij behoorlijk zou veranderen qua lichaam. Wel positief ook want nu die van mij niet meer zo rond is blijft een zadel sowieso makkelijker stil liggen.
Creatieve oplossing met je lessen, fijn dat het zo lukt!
Fijn dat het goed gaat met haar en dat jij weer meer vertrouwen krijgt!

is het beste nu te doen.
Leuke foto's!
Ponniepletter

Vandaag heeft ze los de bak onveilig gemaakt (hij is nu nog veeeeeel natter dan op de filmpjes van laatst
) en buiten gewandeld, morgen weer aan het werk 
), had publiek voor de deur