Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Dat is ook heel sneu. Met Chico het zelfde mee gemaakt, maar dan ook precies het zelfde. Ook hij was dapper en bleef (ietwat nerveus) bij mij en ook hij was daarna nog wat nerveus alleen had ik het voordeel dat ik gelijk een bochtje had en hem toen de hele flauwe weg omhoog in een kittige draf kon laten draven. Heel snel begon hij toen al te proesten.want het doet wel heel veel met haar kennelijk gezien haar onrust erna.
pien_2010 schreef:Monique1963 schreef:Dat is ook heel sneu. Met Chico het zelfde mee gemaakt, maar dan ook precies het zelfde. Ook hij was dapper en bleef (ietwat nerveus) bij mij en ook hij was daarna nog wat nerveus alleen had ik het voordeel dat ik gelijk een bochtje had en hem toen de hele flauwe weg omhoog in een kittige draf kon laten draven. Heel snel begon hij toen al te proesten.want het doet wel heel veel met haar kennelijk gezien haar onrust erna.
Toen was het ook gelijk over. Dat zat ook bij jullie een beetje tegen, dat je haar gelijk in een stevige kittige draf kon zetten. [size=24](Sorry Mo maar ik vind het fijn om nog af en toe over Chic te hebben en over de fijne dingen samen)[/size]
Dat niet boeien had Hercule ook. Die heeft zelfs met mijn dochter wedstrijden gesprongen op B niveau bij de ponies en hij moest altijd als laatste. Want als hij zin had, sprong hij de sterren van de hemel en als hij de middelvinger gaf, dan ging hij gewoon dwars door de hindernissen heen. Dus de parcourbouwers hadden het wel gehad met die stoute zwarte. Nooit is dat veranderd.
Dus als Callas met haar karakter geen zin heeft, denk ik ook dat je het kunt schudden. Het alleen aantikken valt dus nog wel mee . Zij doet alleen het hoogstnoodzakelijke. Tja ze heeft karakter Mo, maar dat wisten we al!
Monique1963 schreef:Ik vond zelf CharleyT's eerste reactie op mijn verbazing over koningsdag ongepast vandaar mijn 'zure' reactie op haar. De hele discussie erna slaat nergens op gaat nergens over en is off topic.
We gaan het daarom gewoon weer hebben over Callas. Want daar gaat het om. Zojuist met haar gelongeerd en balkjes laten draven. Ongelijke balkjes qua afstand moet ze erg goed opletten en ze tikt best vaak aan. Ik heb de vaart wat opgevoerd en dan lijkt ze beter op te letten maar ze tikt achter vooral toch vaak aan. Iemand tips om haar haar achterbenen hoger te laten optillen?
pien_2010 schreef:Monique1963 schreef:En natuurlijk mag, nee MOET jij, het zelfs over De Chic hebben. Het is toch On Topic, want je legt uit wat jou in dezelfde situatie is overkomen, dus graag. De Chic hoeft niet vergeten te worden.en klein brokje in het strotje. Zo lief.....
Monique1963 schreef:Ça marche lieverd.Maar omdat het kort was moet je het niet wegstoppen, dus wanneer je wilt gewoon inhaken op het onderwerp en ons je herinneringen vertellen.
Monique1963 schreef:Mag ik ook?Hoe krijg ik haar op haar achterhand? Teugels korter. Klinkt logisch om haar voor op te tillen als het ware, maar op het laatste filmpje heb ik de teugels al erg kort, in ieder geval gewoon contact.
tamary schreef:Zo van vraag de buik opzij zodat het achterbeen beter naar voren kan komen?