[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:17

Art_Ificious schreef:
Tja als je 2x belt en de receptie je geen info kan geven maar ook de arts niet kan doorgeven omdat deze op dat moment niet beschikbaar/bereikbaar is.
Dan gaat een 3e keer bellen net hetzelfde verlopen.

Beetje jammer dat de receptie niet gebriefd wordt eigg.

Maar heb je gewoon gezegd oké jammer. Of heb je gezegd dat je het eigenlijk niet vind kunnen dat je geen info krijgt en toch er op staat dat je deze vandaag nog krijgt. Bedoel jij bent klant he, betaald een smak geld. Ik zou een telefoontje willen. Die receptioniste moet dat maar regelen voor je.. Nu is het het al erg laat maar je mag dan echt wel op u strepen staan.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:18

Vreemd hoor, ik weet niet beter dan dat een kliniek je op de hoogte houdt, meteen na een onderzoek.. wat jammer dat ze dat daar niet doen zeg! Geeft een hoop spanning voor jou op deze manier. Hopelijk morgen snel meer duidelijkheid! Ik zou morgen vroeg bellen en niet ophangen voor ik antwoord heb, maar dat ben ik

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:21

Er is al drie keer gevraagd hoelaat je hem op gaat halen???
Ik vind ook niet meer dan normaal eerst iemand te spelen hoe en wat voor je de rekening betaald?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:25

@TS bel gewoon nogmaals en vraag of eender welke DA aan de lijn kan komen om het verslag (want dat is er sowieso, niet te verwarren met resultaat) toe te lichten en doormailen. Die database kan elke DA daar raadplegen. Ik heb voor 1 verslag en toelichting destijds wel 4 verschillende DA gesproken. Gewoon omdat iedereen daar dat kan toelichten.

Wie weet waar de behandelende arts nog mee bezig is. Als die net een koliekoperatie van enkele uren achter de rug heeft snap ik dat hij jou misschien vergeten is, of ook nog wacht op de diagnose uit Amerika en nu simpelweg niet veel kan vertellen. Een mededeling dat alles goed gelopen is had dan netjes geweest maar ze zien daar zoveel passeren...

Persoonlijk zou ik niet betalen voor je dat hebt. Je kan tegenwoordig op 3 sec online betalen terwijl je die receptie binnenloopt. Als je dat doet dan hebben ze geen reden om hem niet mee te geven.
Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 06-05-19 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:26

anne_bento schreef:
Vreemd hoor, ik weet niet beter dan dat een kliniek je op de hoogte houdt, meteen na een onderzoek.. wat jammer dat ze dat daar niet doen zeg! Geeft een hoop spanning voor jou op deze manier. Hopelijk morgen snel meer duidelijkheid! Ik zou morgen vroeg bellen en niet ophangen voor ik antwoord heb, maar dat ben ik

Ze doen dat daar normaal wel, tenzij er een spoedgeval tussen komt.

anne_bento

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:56

Mhh oké dan zal dat misschien het geval zijn..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:56

Dan nog hadden ze tijd zat om contact met ts op te nemen. Dat onderzoek was vanmorgen....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:59

Ja maar ook dat kan verandert zijn. Mijn paard stond voor de ochtend op de planning en is als laatste in de middag geopereerd. Spoedgeval er tussen door.

Probeer wat te slapen ts, limo is op de juiste plek, er kleven niet veel risico's aan het onderzoek, dus hij zal vannacht gewoon lekker in zijn box staan te dutten. Morgen is er weer een dag en zul je vast meer te weten komen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:05

Dan hadden ze ook aan de receptionist door kunnen geven dat ze een spoedje hebben en dat ze TS even moeten bellen dat ze bellen zodra het mogelijk is, maar dat dit best morgen kan worden ivm spoedgeval. Dan weet TS waar ze aantoe is en krijgt de receptionist geen onzinnige telefoontjes. Niet dat TS onzinnig bezig is hoor! Maar als je een spoedgeval wilt melden en de lijn is bezet, baal je flink. Kortom ik vind het maar raar geregeld daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:07

LadyMadonna schreef:
Dan nog hadden ze tijd zat om contact met ts op te nemen. Dat onderzoek was vanmorgen....

Als er iets serieus gezien wordt, bellen ze onmiddellijk. Alles wat niet dringend is, moet wachten tot na de consultaties. Komt er dan op het einde van de dag een spoedgeval, dan bellen ze niet.

Snap de commentaar op Equitom niet. Als ik een scan laat nemen, weet ik mijn resultaat pas als ik een afspraak maak met mijn behandelend arts. En daar kan ook een tijd over gaan. Tenzij ze iets zien wat dringend behandeld moet worden, zoals bv een tumor. Maar als ze bij een paard, dat morgen opgehaald wordt, niet bellen, dan zou dat ineens slechte service zijn.

Als je niet kan wachten, dan rij je gewoon dezelfde dag nog naar de kliniek. Ik kon destijds ook niet iedere keer vrij krijgen, maar ik stond er wel voor mijne late of na mijne vroege en sprak er gewoon de assistenten of artsen aan. En die ene keer dat mijn paard tijdens een late geopereerd werd, ingreep was een dag verlaat, omdat er een spoedgeval was tussen gekomen, ben ik netjes telefonisch geïnformeerd over de toestand van mijn paard, beest was toen erger ziek als verwacht.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 23:13

Maar als de receptie al niet kan zeggen hoe het met het paard gaat momenteel.
Ik bedoel maar, vorig jaar is die uit paniek uit z'n plaat gegaan en konden ze niks aanvangen met hem waarbij limo een arts heeft doen vallen. Dus zwaar verdoofd zodat ze foto's konden maken en buigproeven maar hebben achterwege gelaten.
Ik had gewoon graag geweten hoe het gegaan is. Maar zelfs daar kunnen ze niet op antwoorden.

Valt me wel tegen tov vorig jaar eigg.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 06-05-19 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:14

Ik vind het gewoon straf dat ze tijd hebben om de factuur te sturen, maar niet om even door te geven dat de uitslag morgen komt. Zelfs al heeft de arts geen tijd, zeg dat dan gewoon even als receptioniste! Ja het is een kliniek, maar het is geen mensen kliniek. Paarden staan daar op vraag van eigenaars, die daar veel geld voor betalen. Het is gewoon hun kostwinning, en Art is daar klant. Dan vind ik dat echt een kleine moeite om gewoon even te antwoorden met excuses en te zeggen dat ze morgen gaan bellen, en daar dan ook voor te zorgen..

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 23:16

Van mij mag de arts ook gewoon mailen.
Heb ik ineens beter beeld over de uitslag (bellen zou ik dan Pen en papier bij de hand moeten hebben om alles neer te schrijven).
Vorig jaar heeft de arts namelijk ook gemaild met de uitslag en de foto's.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:18

Joh, als er iets serieus was gebeurd had je het allang gehoord. Waarschijnlijk is het gewoon allemaal prima verlopen, en paarden gedragen zich soms ineens bizar goed bij mensen die doortastend met ze zijn, of als ze onder de indruk zijn. Het is ook echt wel een grote kliniek wss hebben ze het gewoon heel druk. En het kan best zijn dat de factuur een noreply is, en automatisch gegenereerd en verstuurd. Daar komt dan geen mens aan te pas.

En als dat onderzoek echt naar Amerika is gegaan, dan kan het idd even duren. De arts daar moet het ook allemaal bekijken en beoordelen.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:24

Ik denk serieus dat niemand het leuk zou vinden om een hele dag niks te horen van een onderzoek, maar wel een factuur te krijgen. Geloof oprecht niet dat iemand dan denkt van oh zal ik is snel betalen, je weet niet eens hoe het er mee is :p Vind dat gewoon vreemd, ik denk dat 9/10 eigenaren daar niet mee gediend zijn. Hopelijk hoop je morgen snel meer.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-19 23:29

Naar Amerika betwijfel ik ten zeerste.
Omdat in de eerste mail van ons gesprek over scintigrafie (toen nog voir enkel rug, sacraal gebied en achterbenen) vermeld werd dat als er iets te zien was bij bekken/si er de dag nadien een echo gemaakt kon worden.
Echter via via te weten gekomen dat zij de scinti resultaten dag nadien hebben gehad. Maar wel dezelfde dag nog te horen hebben gehad dat het goed verlopen was.
Ik weet totaal niks over mijn paardje en dat is niet fijn.

Heb nu een mail gestuurd naar betreffende afdeling (nav ons eerder mailverkeer over de scintigrafie.) Dat ze eventueel per mail mogen contact opnemen omdat ik door het werk pas vanaf 14u telefonisch bereikbaar ben.

Ook omwille van slechte verbinding op het werk. Alleen buiten het gebouw is de verbinding goed.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 23:50

Art_Ificious schreef:
Maar als de receptie al niet kan zeggen hoe het met het paard gaat momenteel.
Ik bedoel maar, vorig jaar is die uit paniek uit z'n plaat gegaan en konden ze niks aanvangen met hem waarbij limo een arts heeft doen vallen. Dus zwaar verdoofd zodat ze foto's konden maken en buigproeven maar hebben achterwege gelaten.
Ik had gewoon graag geweten hoe het gegaan is. Maar zelfs daar kunnen ze niet op antwoorden.

Valt me wel tegen tov vorig jaar eigg.

Heb hier ook aan gedacht, maar dan zou je geen factuur hebben gehad denk ik. Denk dat er gewoon wat overleg nodig is of dat het allemaal nog wat beter bekeken moet worden.

Maiske, heb maar getemd op jouw bericht %)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:12

Heb je inmiddeld als wel wat van de kliniek gehoord Art? Anders zou ik in je pauze nogmaals bellen hoor. Hoelaat ga je hem halen?

Hoe doet spirit het eigenlijk alleen? Was hij makkelijk te hanteren gisteren of ben je niet geweest?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:28

Art_Ificious schreef:
Ik negeer het gewoon. Ben het immers al wel gewend. Eigg van heel jongs af aan al veel kritiek in mijn leven gehad. Dus wen je er wel aan.

Denk dat ik vandaag niks meer ga horen. Sevvens proberen te slapen, morgen weer om 4u30 opstaan.

Net even wat creatief bezig geweest.
[ [url=m/bdepdx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien is negeren dan juist niet zo slim als je je verder wel ontwikkelen in het leven? Soms kan je ook best eens nadenken over wat er gezegd wordt en er iets mee proberen te doen en leren? Wel een aparte manier van handelen van de kliniek overigens.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-19 08:50

Juist gebeld. Deze vrouw was vriendelijker vond ik.
Is naar de arts gegaan en wist me te zeggen dat alles goed verlopen was en met limo alles in orde is.

De beelden van de scintigrafie waren ze nog aan het bekijken. Dus nog geen uitslag.

Ik zou limo vanmiddag al mogen ophalen, maar ik weet niet of ik dat ga doen.
Als er bv iets uitkomt op de scintigrafie wil ik wel een echo oid laten doen en lijkt me beter dat limo dan gewoon op de kliniek blijft staan ipv hem steeds op en af te brengen.

Spirit blijft rustig maar roept wel zo nu en dan. Klinkt best zielig eigg.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 08:54

Lijkt me een goede beslissing Art, ik ben heel benieuwd naar de uitslag. Fijn dat alles goed verlopen is in ieder geval.

Voor Spirit een goede training, zo leert hij zelfstandig te worden. :-)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:03

Lijkt me een goed idee om Limo te laten staat tot na de uitslag. Fijn dat spirit rustig is.

Weet je wanneer ze de uitslag ongeveer verwachten?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:03

Fijn dat je ze hebt kunnen spreken. Weer ophalen lijkt me ook niet nuttig, als er iets uitkomt waar ze wellicht iets mee kunnen/moeten dan lekker daar laten, maar als er niks is uitgekomen ook want dan zullen ze nog andere onderzoeken gaan doen neem ik aan?
Zou hem zeker niet meenemen voor je weet dat alles gedaan is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 09:58

Art_Ificious schreef:
Juist gebeld. Deze vrouw was vriendelijker vond ik.
Is naar de arts gegaan en wist me te zeggen dat alles goed verlopen was en met limo alles in orde is.

De beelden van de scintigrafie waren ze nog aan het bekijken. Dus nog geen uitslag.

Ik zou limo vanmiddag al mogen ophalen, maar ik weet niet of ik dat ga doen.
Als er bv iets uitkomt op de scintigrafie wil ik wel een echo oid laten doen en lijkt me beter dat limo dan gewoon op de kliniek blijft staan ipv hem steeds op en af te brengen.

Spirit blijft rustig maar roept wel zo nu en dan. Klinkt best zielig eigg.

Als je iemand onvriendelijk vindt, gewoon tegen Tom zeggen. Had ik de 4de keer met een arts, die een vrij groffe opmerking maakte, nadat ik het even moeilijk kreeg. Heb nadien Tom erover aangesproken en gemeld dat ik zulke reacties niet pik. Tom was zelf niet te spreken over zijn collega destijds, hij wilde niet dat men zo met een klant om ging.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 13:48

Heb je nog steeds niets gehoord, Art?
Vind het erg vreemd dat ze zelf niet hebben gebeld, ook niet als ze wisten dat de uitslag later zou komen. Ben ik niet gewend van Equi.

Je zal wel in de stress zitten :(:)