Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En dat is natuurlijk het belangrijkste, een paard moet mooi zijn van karakter, en dat is het belangrijkste. Citaat:Ach, arme Poetin. Daar kon ze zelf niets aan doen. Was ze maar wat minder spectarculair geweest..... Dan was al die ellende haar misschien niet overkomen.
nathe schreef:onder de 6000 is het gewoon nog moeilijker een leuk dressuurpaard te zoeken
oud of niet!
dat kan niemand ontkennen

nathe schreef:ja dan lees je mensen hun ervaringen en hoe rot de paardenhandel is onder de 6000 euro
Leuke paarden onder de 6000 zijn er écht wel hoor. Juist de paardenmarkt "voor de massa" ligt nu op z'n gat, verkopers raken hun paarden aan de straatstenen niet kwijt, de kopers binnen dat budget zijn nu echt in het voordeel. 
Maar goed ik moet niet zeuren! ik mijn Lieveling nu....
- Dit even kwijt....

Pion schreef:Bij aankoop van een paard, koop je geen fiets die je weer ruilt als hij toch niet bevalt.
Logisch dat je dan gaan proberen, twijfelen, kijken, totdat je zeker weet dat je de juiste klik hebt.
Althans, je gaat uiteindelijk voor het paard wat goed voelt, waar denkt mee vooruit te kunnen.
Natuurlijk hebben sommige meer lol aan, kopen, verkopen en weer kopen. Gewoon omdat ze willen kopen en rondkijken.
Maar merendeel van dit topic zoekt toch naar een 'maatje voor het leven'.