Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)
Maar was leuk om weer te proberen.
) en leuk op het gras. Alleen rijden vind ze niet altijd even leuk, dan is ze misschien soms ook wel wat ‘vervelend’? Dat komt ook omdat ze af en toe, sorry als het onaardig klinkt maar zo krijg ik het door, wat last van haar mond krijgt door het ‘trekken’. Ik weet niet of de baas of de verzorgster dat doet onder het rijden, misschien heeft ze wel gewoon een gevoelige mond. Verder heeft ze wel wat jeuk af en toe, schuurt ze ofzo? Ze heeft ‘t over erge jeuk die gelukkig wel al sinds een tijd over is, dat vind ze wel fijn, maar ze heeft het wel heel erg gehad zegt ze. Ze denkt dat baasje haar goed geholpen heeft van de jeuk af te komen en daar wilt ze nog voor bedanken.

Rock schreef:Het is niet verstandig dit soort vragen in het topic te zetten, omdat mensen dan al weten dat jij dit paard kent. Bovendien is het de bedoeling om alleen dieren te laten readen waar je zelf de eigenaar van bent (of uitdrukkelijke toestemming voor hebt).
Verder gaat het in dit topic om beginnend (proberend) readers, dus als je een goede reading wil van je paard is het verstandiger om contact op te nemen met een "echte" reader.

. Ondertussen hebben we zoveel meegemaakt dat ik het best nog een keer zou willen laten doen, maar tegelijker tijd ben ik er ook best bang voor

Misschien gebeurt dit minder snel als de manen naar de linkerkant gevlochten worden?crossmonster schreef:.
Het experiment houd in dat er niet gesjoemeld kan worden, er zijn namelijk mensen die beweren dat paragnosten eerst heel bokt afzoeken voor ze een live reading doen van iemand