Helma_Edda schreef:maare even weer on-topic, in zo'n paardenboekje van mij staat dat falabella's ook paarden zijn, en geen pony's, dus het heeft niet alleen met de grote te maken
nee want haff is ook paard. met pony grote.
dat had ik gehoort.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Helma_Edda schreef:maare even weer on-topic, in zo'n paardenboekje van mij staat dat falabella's ook paarden zijn, en geen pony's, dus het heeft niet alleen met de grote te maken
Zwartwitje schreef:Ik vind het vooral leuk om te gniffelen om sommige taalfoutjes van jullie, die ertussendoor glippen omdat jullie zo ongeveer 158 berichten per minuut posten
Ik weet het, ik ben een mierenfietsende anti-antipenny
Bonaire schreef:Zo zit ik nog op pagina 7, en zo zijn jullie al op pagina 19 gekomen! Ik kom er ook bij in het HK-topic! *als dat mag*
Helma_Edda schreef:Zwartwitje schreef:Ik vind het vooral leuk om te gniffelen om sommige taalfoutjes van jullie, die ertussendoor glippen omdat jullie zo ongeveer 158 berichten per minuut posten
vind jij dit dan geen leuk topic?
Zwartwitje schreef:Ik vind het vooral leuk om te gniffelen om sommige taalfoutjes van jullie, die ertussendoor glippen omdat jullie zo ongeveer 158 berichten per minuut posten
evanescence schreef:Zwartwitje schreef:Ik vind het vooral leuk om te gniffelen om sommige taalfoutjes van jullie, die ertussendoor glippen omdat jullie zo ongeveer 158 berichten per minuut posten
Maar ik heb dyslextie