Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Veel plezier met 'em.
Gekregen van de stalbaas, ivm dat ik altijd help enzo.
Zo van de één op de andere dag had ik mijn EIGEN pony.

(mocht ik willen, dat ik zo goed was, haha) 
Muzefee schreef:Leuk beestje heb je gevonden zeg !Veel plezier met 'em.
![]()
Ik heb overigens een gratis pony.Gekregen van de stalbaas, ivm dat ik altijd help enzo.
Zo van de één op de andere dag had ik mijn EIGEN pony.
Wat voor gebrek heeft ie? Nakisha schreef:Van harte joh, fijn dat je je droompaardje gevonden hebt!!Wat voor gebrek heeft ie?
)
...maar er is echt een hoop keuze.Als je maar geduld hebt...een paard is zo gekocht,maar een geschikt paard uitzoeken duurt veel langer

dus ga binnekort een x kijken
Tootz schreef:Wat goed dat je je droompaardje heb gevonden!! veel plezier samen!!!
voor diegene die nog zoekenP:
Advertentie plaatsen op marktplaats is een goeie! Heb ik ook gedaan en krijg net een reactie binnen die er erg veelbelovend uit zietdus ga binnekort een x kijken
...werd overspoeld met mails en telefoontjes
Tinky12 schreef:Tootz schreef:Wat goed dat je je droompaardje heb gevonden!! veel plezier samen!!!
voor diegene die nog zoekenP:
Advertentie plaatsen op marktplaats is een goeie! Heb ik ook gedaan en krijg net een reactie binnen die er erg veelbelovend uit zietdus ga binnekort een x kijken
Zo zijn wij aan onze superwaakhond gekomen...werd overspoeld met mails en telefoontjes
![]()
Veel succes...hoop dat het klikt tussen jou en het paardje en voor de rest...veel plezier met je nieuwe maatjes of succes met zoeken

Tootz schreef:Wat zouden we toch zonder marktplaats moeten!!!![]()
Somebitch schreef:christel1857 schreef:Ik zou niet eens een paard van minder dan 3000 willen... nee doe mij maar een gezond paard waar ik een paar maanden meer voor moet sparen -jj-
Dit vind ik echt een redenering voor niks.. Ik heb mijn pony gekocht voor goedkoper dan 3000 euro, hij is Z springen geweest op zijn 4e jaar. En is nog helemaal gezond hoor!
wat een bluf dat mag helemaal niet