Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:@ prom ..dat is ook zo..........
maargoed ik kijk naar mezelf en als ik zoveel geld neer moest tellen, zou ik er toch gruwelijk zuinig op zijn
maargoed ik kijk naar mezelf en als ik zoveel geld neer moest tellen, zou ik er toch gruwelijk zuinig op zijn
Horsii_mine schreef:Ik zou zeggen.. Veel plezier bij je nieuwe baas..![]()
Veel mensen zeggen wel van niet, maar ik denk dat als het je echt zou overkomen je het toch echt wel zou overwegen hoor! Ik houd ontzettend veel van mijn pony maar een miljoen is veel geld.. HEEL veel geld! Vroeger riep ik ook altijd dat ik dat never nooit zou doen, maar nu denk ik toch van wel hoor. Maar het beessie moet natuurlijk wel een prettig leven hebben verder en ik zou d'r willen kunnen opzoeken. Ik zou dan maanden, jaren janken maar toch blij zijn dat ik het heb gedaan
VeerenAshley schreef:KiWiKo schreef:@ prom ..dat is ook zo..........
Maar op wat voor manier zuinig? Op stal met drie dekens en peesjes etc.?
Citaat:Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??
_Mirthe schreef:Citaat:Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??
Citaat:Sorry maar ik neem de mensen die het níet zouden doen niet serieus hoor, tenzij het paarden zijn die écht in de HOGE prijsklasse zitten en waar hoge verwachtingen van zijn en er niet veel van rondlopen. Maar voor de huis tuin en keuken paarden...??
Soet schreef:Ik zelf niet, maar mijn vader zou me wellicht wel duidelijkmaken wat hij daar van vind!
Zeg zelf: 1 miljoen is behoorlijk veel geld!