Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magriet schreef:Klopt dat mijn profiel hier niet veel verteld maar ik val ook geen mensen aan. Dat je een stichting aan wil vallen ok. maar kom niet aan Medruze want dan kom je ook aan mij.
Bij Cavaletti heeft Bowina zelf het toppic veranderd omdat het niet meer van toepassing was
magriet schreef:Dat je een stichting aan wil vallen ok. maar kom niet aan Medruze want dan kom je ook aan mij.
magriet schreef:Het kan mij ook niet schelen dat je de stichting van dingen verdenkt. Daar staat ieder vrij in maar het komt op mij over op een persoonlijke aanval op een paar mensen die proberen te helpen. En dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
magriet schreef:Pff slimmerkik en Kafue hebben jullie eindelijk maatjes gevonden om mensen zwart te maken.
Erg zielig om dat anoniem te doen. Als je dat wil doen wees dan ook zo sterk om je bekend te maken
Cheveyo schreef:Als je het over maatjes vinden hebt dan is dat nu aan het gebeuren
Citaat:Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw mailbericht. Wij hebben inmiddels de berichten op de door u gezonden link gelezen. Inderdaad heten we sinds medio dit jaar officieel Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie. Wij zijn niet bekend met Stal Duin en Daal, noch met Stichting Horses Care Good.
Ik heb uw bericht neergelegd bij onze Raad van Bestuur die zich hierover zal buigen.
Nogmaal hartelijk dank dat u zo alert bent geweest om dit naar ons door te sturen.
Met vriendelijke groet,
I.S. (Ingrid) Huijser
Secretaresse/Redactiemedewerker
Kwaliteit, Innovatie en Communicatie
Karakter
Horalaan 5
Postbus 68
6710 B Ede
t. 0318-676776
f. 0318-676612
i.huijser @karakter.com
www.karakter.com