[GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: [GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:23

Als u vindt dat we mensen zwart maken die dat niet verdienen dan is het voor u toch een kleine moeite dat te weerleggen?

Afbeelding

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:25

Als je het over laf hebt, over de rug van mishandelde paarden en kinderen mensen proberen op te lichten lijkt me veel laffer.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:26

Of het nou in een topic staat op welk forum dan ook of openbaar op internet of gewoon via kvk op te vragen...daar zie ik niet echt groot verschil in eerlijk gezegd. Het komt ook bij de verhalen die online te vinden zijn vandaan, niet gek toch dat mensen vraagtekens daarbij gaan zetten.

Ik word NERGENS persoonlijk met namen!!! Bedankt voor het onterecht generaliseren...

Het is geen mensen de goot in trappen maar meer proberen te behoeden voor die bewuste goot.

Over laf gesproken....kom dan met een simpel tegenbewijs...zo is het ongelijk direct bewezen en kan er een andere wending aan deze goede bedoeling worden gegeven.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 01:29

En als je geld en materiaal bij onschuldige bokkers los probeert te kloppen dan moet je zelf die held zijn je naam én adres vermelden. Maar nee dat moesten wij allemaal boven water proberen te krijgen.....

Afbeelding

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:08

Pff slimmerkik en Kafue hebben jullie eindelijk maatjes gevonden om mensen zwart te maken.
Erg zielig om dat anoniem te doen. Als je dat wil doen wees dan ook zo sterk om je bekend te maken

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:19

het is niet zwartmaken, ik heb had mn twijfeks al direct met de opening van dit topic, ze hadden gewoon eerst de bevestiging binnen moeten krijgen van de pvvd,(terwijl die nog van niks wist) maar nee hoor, ze doen het gewoon op eigen houtje, nogal lochisch dat er dan dingen uit worden gezocht,
en mn naam is wel bekend op bokt, en kan je ook gewoon teruglezen op onze site.

en dat van cavaletti, kinderachtig, had dan alles laten staan.

bokt daarintegen is niet kinderachtig, en gooit dit topic echt wel op slot, mocht dit niet kunnen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:33

Ik vind je profiel hier ook zo mooi margriet Haha! Echt duidelijk!!!
Wat voegt het toe als ik mijn hele geboorteceel hier neerzet? Ik heb geen topic geopend om wat in te zamelen voor een dubieuse stichting. De stichting heeft mij nog steeds geen bewijs geleverd dat ze eerlijk bezig zijn.

Afbeelding

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:38

Klopt dat mijn profiel hier niet veel verteld maar ik val ook geen mensen aan. Dat je een stichting aan wil vallen ok. maar kom niet aan Medruze want dan kom je ook aan mij.

Bij Cavaletti heeft Bowina zelf het toppic veranderd omdat het niet meer van toepassing was

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:45

magriet schreef:
Klopt dat mijn profiel hier niet veel verteld maar ik val ook geen mensen aan. Dat je een stichting aan wil vallen ok. maar kom niet aan Medruze want dan kom je ook aan mij.

Bij Cavaletti heeft Bowina zelf het toppic veranderd omdat het niet meer van toepassing was

Dat veranderen gebeurde pas na 4 dagen toen het de stichting te heet onder de voeten werd..... Ik had dat stuk van Veerman op 2 december geplaatst en pas op 6 december pastte ze het aan. Dan nog kun je je eerste post laten staan en gewoon toegeven dat je ergens mee bezig bent wat niet deugt. Want ze kunnen hoog en laag springen: de PvdD heeft hen niet benaderd !!!

En dat mogen ze op zijn minst toegeven. Enfin de vele twijfels kun je hier op dit topic uitgebreid lezen. Deze inzamelingen hebben ze al vaker gedaan maar ik heb nog geen enkel bewijs dat ze het geld idd besteden voor die kinderen. Bovendien hebben ze hun onderkomen en een bestuurslid uit een stal waar ik geen pap van lust.

etc. etc.

Afbeelding

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:53

Het kan mij ook niet schelen dat je de stichting van dingen verdenkt. Daar staat ieder vrij in maar het komt op mij over op een persoonlijke aanval op een paar mensen die proberen te helpen. En dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:54

magriet schreef:
Dat je een stichting aan wil vallen ok. maar kom niet aan Medruze want dan kom je ook aan mij.

off topic: dan zou ik je onderschrift maar aanpassen Haha! Haha! Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:55

magriet schreef:
Het kan mij ook niet schelen dat je de stichting van dingen verdenkt. Daar staat ieder vrij in maar het komt op mij over op een persoonlijke aanval op een paar mensen die proberen te helpen. En dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Als je zo'n stichting helpt en met leugens indekt dan schiet dat mij in het verkeerde keelgat......

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 09:58

Naar mijn idee wordt er hier niemand ( van de stichting) aangevallen. Er worden enkel vragen gesteld. Wanneer mensen zich hierdoor (persoonlijk) aangevallen voelen dan zegt dat mij genoeg....

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:07

magriet schreef:
Pff slimmerkik en Kafue hebben jullie eindelijk maatjes gevonden om mensen zwart te maken.
Erg zielig om dat anoniem te doen. Als je dat wil doen wees dan ook zo sterk om je bekend te maken

Pfff bedoel je mij soms? Zoja, dan kan ik je gelijk uit een natte droom helpen want ik kan prima voor mezelf opkomen Knipoog.
Kom dan met stukken waaruit blijkt dat het allemaal niet waar is wat er aan info te vinden is. Blijkbaar lukt dat niet, zelf een simpele uitleg over kleine dingen lukt nog niet, tja wat moet je dan denken Verward Dan blijf ik toch trekken naar hetgeen aan legale informatie te vinden is en als dan blijkt dat alles op hetzelfde adres staat maar irl niks met elkaar te maken heeft dan is dat toch vreemd. Zo ook de andere vragen die nog knipperen hier, er wordt omheen gedraaid. Vertel de waarheid en maak er een eind aan, alleen zo valt er nog een andere c.q. positievere wending aan dit verhaal te geven imo.

georgia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:19

Slimmerik get a life.

Je valt de stichting aan en je valt personen aan die zich inzetten voor het belang van de dieren.

Wat betreft de stichting weet ik niet hoe het zit want daar heb ik mij niet in verdiept. Ook geen zin in.

Maar met Bouwina/Mendruze pis je echt naast de pot. Zij heeft gehandeld met de juiste intenties. En dan kan je proberen om haar aan alle kanten zwart te maken maar ik denk eerder dat je jezelf op die manier als een zielig figuur neerzet.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:23

Als je het over maatjes vinden hebt dan is dat nu aan het gebeuren Knipoog.
Zwart maken of iemand aanhoudelijk wijzen op niet overeenstemmende gegevens. Niet iedereen doneert klakkeloos Knipoog.

georgia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:38

Cheveyo schreef:
Als je het over maatjes vinden hebt dan is dat nu aan het gebeuren

Respectabele personen hoeven niet te zoeken. Het is gewoon duidelijk dat ts iemand heeft aangevallen zonder ook maar enigzins de moeite te nemen voor wat back-ground information.

Al had ze dat gedaan dan had ze ook geweten dat persoon in kwestie zich vaker inzet voor andere. Zowel voor dieren als personen. Stichting of geen stichting.

Het is nu eenmaal zo dat ze haar hart op de juiste plek heeft zitten.

Verder begrijp ik ts niet dat dit op zo'n manier moet. Op verscheidene fora negatieve berichten plaatsen waar slaat dit op.

Als ze echt zo begaan was met het hele gebeuren dan had ze die tijd beter anders kunnen besteden.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:44

Aanvallen...of is het nou jezelf en anderen beschermen tegen mogelijk evt. onraad.
De TS is trouwens Yoki Knipoog even voor de duidelijkheid en TS betekent Topic Starter.
Ik kan niemand verzinnen die zich niet inzet voor anderen.

Maar dat maakt allemaal niet uit imo, er zijn nog steeds (al een hele poos) een aantal openstaande vragen en die worden maar niet beantwoord. In dit topic zijn niet alleen de posters die dit lezen maar ook een hele berg meelezers die niet reageren hier. Dat gaat verder en verder en verder, geen goede reclame voor een stichting neem ik aan. Leg dan spul op tafel waar uit blijkt dat het allemaal het tegenovergestelde is, dan is het over. Of geef evt. fouten toe dat mag ook natuurlijk.

Ik ben anders heel blij dat enkele speurneuzen eea boven water hebben gehaald Ja

georgia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:59

Klopt je hebt gelijk. Mijn reaktie betrof niet TS maar slimmerik.

Hetgeen waar het mij omgaat betreft niet de stichting. Zoals ik al aangaf daar heb ik mij niet in verdiept.

Wat mij wel stoort is het feit dat personen die zich met de juiste intenties inzetten in een kwaad daglicht worden gezet.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:08

Geen kwaaddaglicht Georgia, er worden andere dingen gevonden op internet dan wat verteld/beweerd wordt, DAT wordt hier aangehaald. De stichting is nou juist hetgene waar het hier WEL om gaat Knipoog.
De intentie is vast goed maar de uitwerking en achtergrond etc komt niet geheel zuiver over door alles.
Ik blijf zeggen: los het op, laat dingen zien die het tegendeel bewijzen, kom op voor je stichting anders is al je goede werk voor niks geweest en wordt het met de grond gelijk gemaakt, das toch zonde! Grijp je kans en zet het op Bokt, imo het grootste paardenforum in NL.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:12

Maar een stichting moet toch geregistreerd staan en er word toch controle gedaan zodat ze geen oplichting kunnen doen. Of zit ik verkeerd. Weet hier niets van.
Maar er klopt toch ergens iets niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:19

Gossie komen nu alle cavasletjes hierheen?? Ga toch naar je eigen forum en vecht het daar uit..... Klaag je mods aan die het het topic onnodig op slot gooiden. Ik heb nergens medruze van beschuldigd alleen dat ze zich voor zo'n dubieuse stichting laat spannen. En de rest lekker uitvechten op je eigen forum, margriet en georgia en eerst eens de boel rustig doorlezen.

Afbeelding

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:22

Beste Medruze (Pipo), Margriet, Joki (Barbie), Professor en andere van het paardenpraat forum die hier zo hun best doen het verhaal te verdedigen.

Ik heb tot nu toe niet gereageerd omdat ik zelf ook op het paardenpraatforum zit. Maar ik kan me niet langer afzijdig houden.

Ik zit nl. met een aantal vragen (net als anderen hier in dit topic) waar ik graag antwoord op wil krijgen.

Op het andere forum heb ik in het (recente) verleden verhalen gelezen over het werk van de Stichting voor de kinderen van de Bleskolk (wat gedaan werd door Professor en Dahne) en ook het verzoek voor hulp aan de geredde paarden (waar ik op het forum overigens nooit meer iets over gehoord heb). Vervolgens zag ik dezelfde oproep hier en de discussie die hierop volgde....

Ben me werkelijk kapot geschrokken van alle verhalen over Stal Duin en Daal en de Stichting ! Ik was er aldoor vanuit gegaan dat de liefde voor méns en dier het hoogste goed was (zie alle topics op dat forum), maar wellicht ligt e.ea. toch een beetje anders (althans volgens alle beschuldigingen, rechtzaken, FNRS-boycot, etc., maar waar rook is, is vaak vuur) en ik vraag me af (met name Medruze, Margriet e.a. van Paardenpraat) of jullie daar dan zelf geen vraagtekens bijzetten i.p.v. de boel blind te steunen ?

Natuurlijk kan het zijn dat dit allemaal (?????) op onwaardheden berust en dat alles weerlegt kan worden: maar doe dat dan ook eens. Ik roep Professor, Daphne, Joki of anderen op dan met het echte verhaal te komen.

Leg eens uit dat er geen sprake is van alles wat hier wordt gezegd, kom dan eens met feiten !

Ik zie alleen maar verhalen op allerlei fora: Medruze/Bouwina/Pipo vindt het zelfs laster en smaad als men haar verwart met Daphne en wil er een zaak van maken; als er niets aan de hand is, is dat toch ook helemaal geen laster (of ben ik nou zo blond ?). Hoe leg je dat uit aan Daphne, vraag ik me dan af ??

Kortom, als dit allemaal op misverstanden en onwaarheden berust, dan moet dit toch ook makkelijk te weerleggen zijn ???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:35

Ja mensen en dan komt hier uiteindelijk het bericht van Stichting de Bleskolk die sinds mei j.l. onder Stichting Karaktar valt......

Dit bericht bevestigd nogmaals dat wij gelijk hebben, het is me zojuist toegestuurd:

Citaat:
Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw mailbericht. Wij hebben inmiddels de berichten op de door u gezonden link gelezen. Inderdaad heten we sinds medio dit jaar officieel Karakter kinder- en jeugdpsychiatrie. Wij zijn niet bekend met Stal Duin en Daal, noch met Stichting Horses Care Good.

Ik heb uw bericht neergelegd bij onze Raad van Bestuur die zich hierover zal buigen.

Nogmaal hartelijk dank dat u zo alert bent geweest om dit naar ons door te sturen.

Met vriendelijke groet,

I.S. (Ingrid) Huijser
Secretaresse/Redactiemedewerker
Kwaliteit, Innovatie en Communicatie

Karakter
Horalaan 5
Postbus 68
6710 B Ede
t. 0318-676776
f. 0318-676612
i.huijser @karakter.com
www.karakter.com

Ze hebben hier een zaak die wat mij betreft het einde van stal Daal en Duin en de Stichting Horses Care Good mag betekenen.....

Eigenlijk verwachtte ik dit al maar nu het zwart op wit staat schrik ik toch wel héél erg. Huilen

Afbeelding

georgia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:36

even een uitspraak van slimmerik gekopieerd.

.... oplichters mogen gerust zwart gemaakt worden......

Dat noem ik toch wel iemand in een kwaad daglicht stellen.

@ slimmerik > misschien kan je voor jouw persoonlijke uitlatingen beter een nieuw topic starten ipv een link hiernaar toe te plaatsen. Op die manier blijft dit topic waar het voor bestemd was en dus ook veel overzichtelijker