Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peetje82

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:39

idje schreef:
daantjuhhh schreef:
Als je verder kijkt had ze niet daadwerkelijk de coupons alleen cijfers over de mail geloof ik..
En daarbij is het laat... (ik heb veel ergere dingen over het hoofd gezien hoor)

Tja, dan is het waarschijnlijk een 'slip of the laptop' geweest onder invloed van het late uur.
Maar jongens (meiden) zeur nu niet zo over Shanna's topics.
Bokt is een openbaar medium en iedereen kan net zoveel topics plaatsen als hij/zij wil.
Of het nu Anky v. G uit Erp zou zijn, Shanna A. uit Silvolde of Penny Nietindekrul uit Boterkaaseneierenga, ieders goed recht en niemand die je verplicht zo'n topic te lezen, laatstaan er op te reageren.
Als iemand blij met en trots op paard en prestaties is en dat graag met anderen wil delen...... prima toch!

Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:00

Een korte samenvatting na 19 pagina's lijkt me wel op zijn plaats Haha!

- Shanna plaatst regelmatig foto's op HAW, ze kan goed rijden en heeft leuke paarden dus krijgt ze meer reacties dan andere mensen.
- Shanna rijdt één wedstrijd op Taco met twee verliespunten
- Dus krijgen die andere mensen eindelijk een keer de kans om hun frustratie te uiten
- Gelukkig blijken die verliespunten mee te vallen door een telfout
- Dat geeft een aantal mensen ook nog een keer de kans om Shanna als een onsportieve verliezer neer te zetten die haar punten mooier maakt dan ze zijn.

Dus om het nog even korter samen te vatten:

- Een aantal mensen kan beter meer tijd aan zijn of haar paard besteden, dan kan je vanzelf vergelijkbare foto's plaatsen en vergelijkbare aantallen reacties krijgen.
- Shanna, maak je niet druk, dat tweede paard in de Z1 laat echt niet lang meer op zich wachten en leer er maar mee leven dat dat er altijd mensen zullen zijn die hun eigen prestaties proberen op te poetsen door te proberen betere ruiters neer te halen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:04

Karl *aanbid jou smiley*

AMEN!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:09

Karl66 schreef:

- Shanna plaatst regelmatig foto's op HAW, ze kan goed rijden en heeft leuke paarden dus krijgt ze meer reacties dan andere mensen.
- Dus krijgen die andere mensen eindelijk een keer de kans om hun frustratie te uiten
- Dat geeft een aantal mensen ook nog een keer de kans om Shanna als een onsportieve verliezer neer te zetten die haar punten mooier maakt dan ze zijn.

- Een aantal mensen kan beter meer tijd aan zijn of haar paard besteden, dan kan je vanzelf vergelijkbare foto's plaatsen en vergelijkbare aantallen reacties krijgen.

- Shanna, maak je niet druk, dat tweede paard in de Z1 laat echt niet lang meer op zich wachten en leer er maar mee leven dat dat er altijd mensen zullen zijn die hun eigen prestaties proberen op te poetsen door te proberen betere ruiters neer te halen.

Haha!

voor de rest ga ik niet alle 19 pagina's doorlezen Slapen Beetje overdreven,
succes voor de volgende keer Knipoog jammer dat je geen tijd heb voor taco Knipoog

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:17

Karl66 schreef:

Karl je hebt er weinig van begrepen ! Waarom zijn het meteen frustraties van anderen, men reageert op Shanna's manier van doen en de gang van zaken rondom Taco. Volgens mij heeft ook niemand Shanna als een onsportieve verliezer neergezet. Men heeft (in grote lijnen dan hé, voor we weer gaan muggenziften) alleen proberen aan te geven dat het wellicht in dit geval wat sportiever van Shanna zou zijn geweest als ze net zo uitgebreid over deze proeven had geschreven, als dat iedereen van haar gewend is uit vorige topics.

Denk dat toch uit de meeste posts blijkt dat iedereen bewondering heeft voor Shanna en haar rijkunsten; de kritiek wordt geuit op de berichtgeving rondom Taco (zeg ik maar even gemakshalve).

Probeer dus niet meteen alle mensen die in dit topic gereageerd hebben als gefrustreerde ruiters neer te zetten. Ik denk dat als sommige Bokkers dezelfde soort verslagen zouden plaatsen in HAW je er zéker nog wat van zou kunnen leren. Op Bokt zitten nou eenmaal wel meer mensen die goede prestaties leveren (maar met misschien een ietsepietsie minder behoefte om dat telkens voor het voetlicht te plaatsen).

In ieder geval wens ik Shanna weer heel veel succes met haar nieuwe uitdaging !!!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:18

Zullen we dat oordeel maar aan de onafhankelijke lezer overlaten? Haha!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:22

Djuukiej schreef:
Kaatie schreef:
Mijn bedenking bij dit hele topic is dat Shanna haar bekendheid op bokt zelf gezocht en gewild heeft door met grote regelmaat topics te openen en foto's te plaatsen. Niks mis mee, maar dan moet ze daar ook voor uit durven komen als de reacties eens niet zo positief zijn. Het gaat namelijk niet zo dat je altijd de pluimen op je hoed kan steken, maar als de reacties iets minder zijn, kan je niet plots gaan roepen dat je daar geen zin meer in hebt. Ze heeft het een beetje op zichzelf afgeroepen door haar topics hieraan voorafgaand denk ik...

Dat vind ik dus ook precies.

Citaat:
maar als de reacties iets minder zijn, kan je niet plots gaan roepen dat je daar geen zin meer in hebt.

En dat bedoel ik met 'slachtoffer spelen'.

Ja maar om het er lekker in te wrijven is ook wel erg aardig.

Als ik slechte punten heb gekregen zeggen mensen tegen mij.
Ach, kom op de volgende keer beter..
Als ik goede punten rij zeggen ze goed gedaan, gefeliciteerd...

Naar mijn idee is dit geen discussie topic.
Maar dat word er wel van gemaakt.
Het gaat er toch niet om hoe of wat shanna bekent maakt.

Het topic opnede zich met Shanna gaat zondag op taco starten.
En eindigde in helaas geen winst, KLAAR toch?
Ik snap niet dat mensen hier ellen lange discussie van maken terwijl het gewoon klaar is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:25

de discussie in dit topic is, zoals Karl al zei, dat een aantal mensen nu dé kans zien om Shanna onderuit te halen! En het is erg jammer dat die sfeer zelfs al op bokt hangt! Het is al erg genoeg dat ze op wedstrijden vaak al alle kansen nemen om een ruiter onderuit te halen

En een bepaalde groep staat neutraal, en nog een groep gaat daar tegen in, dus zit je met drie groepen en drie meningen die botsen Haha!

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:25

Citaat:

Voor mij is alles boven de 1.57 een paard, daaronder niet! En werd jij zelf niet moe van al die ophef over jouw paard?

Citaat:
Damn I was just joking...
Enne... ophef over mijn paard?

Alles van af de 1,47 is een paard Knipoog

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:28

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! karl Haha!
en natuurlijk jij ook phara Tong uitsteken
maar dat wisten we al haha

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:29

@pharagirlke

Ja maar dit is geeneens een discussie topic..
Dat word er door gemaakt.

Kort samengevat (heel kort hoor) : er zijn mensen die het niet eens zijn met de handelswijze van shanna.
En er zijn mensen die begrip tonen en het wel snappen.

De ene groep kan de andere toch niet overtuigen.
Het is ieders mening die onveranderbaar is.
En hoe harder de ene groep gaat schreeuwen hoe harder de andere terug schreeuwd.

En wat heb je der aan?
Geen fiets, het veranderd nergens wat aan..

groep 1 heeft hun mening.
groep 2 heeft hun mening..
(je hebt er nog wat tussen hangen)..

Maar dat zal over 100 pagina's nog steeds het zelfde zijn!

Dus daarom zeg ik waarom niet kappen met dat eeuwige gehang hierin?

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:31

ach ze vinden het allemaal super toppie blablabla tot dat shanna een keer niet uitgebreid iets neerzet omdat ze mischien druk was,ze er even geen zin in had,mischien zelf even eerst na wou denken wat ze ging neerzetten en dan zijn ze het ineens niet eens met de handelswijze van haar.

bokt word vreemder en vreemder.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:32

Kom op zeg, het zou alleen raar zijn als ze juichend het topic binnen was gevallen omdat ze verliespunten had gescoord...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:33

aartlover: heel juist is alles boven 1.485 een paard Clown
In nederland echter is alles boven 1.56 pas een paard en alles tussen 1.485 en 1.56 een E pony. Dat bestaat in andere landen niet Knipoog (de E pony)

daantjuhhh: dat hoort het niet te zijn. Knipoog Op dit moment is het dat wel Haha!

geit: en omdat ze niet lezen, oa dat shanna niet opnieuw probeert, waarom daarover blijven zeuren als er al 20 x gezegd is dat dat niet kán, door de afstand, de afspraak en het tijdgebrek van béide! En das nog maar een voorbeeldje Haha! En wij worden het ook wel gewend dat we het eenszijn met elkaar Clown

Karl: inderdaad!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:34

ja idd,maar volgens mij van wat ik begrepen had zat ze er ook niet echt heel erg mee ofzo wat ze zei.maar ja daar ging het de mensen die negatief lope te doen nu ook niet om ofzo.het ging om het feit hoe ze reageerde(of niet reageerde)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:36

Citaat:
Karl je hebt er weinig van begrepen ! Waarom zijn het meteen frustraties van anderen, men reageert op Shanna's manier van doen en de gang van zaken rondom Taco. Volgens mij heeft ook niemand Shanna als een onsportieve verliezer neergezet. Men heeft (in grote lijnen dan hé, voor we weer gaan muggenziften) alleen proberen aan te geven dat het wellicht in dit geval wat sportiever van Shanna zou zijn geweest als ze net zo uitgebreid over deze proeven had geschreven, als dat iedereen van haar gewend is uit vorige topics

Afgod

geit

maja ik vind het wel grappig die half gefrustreerde mensen die zich hier zo druk om maken ofzo Tong uitsteken

ik post ook hier maar dat komt meer door teveel vrije tijd hebben Tong uitsteken

vanini

Extreme duivel

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:37

Nee phara nog steeds fout, alles vanaf 1,481 is een paard.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:37

Winddancer schreef:
Citaat:
Karl je hebt er weinig van begrepen ! Waarom zijn het meteen frustraties van anderen, men reageert op Shanna's manier van doen en de gang van zaken rondom Taco. Volgens mij heeft ook niemand Shanna als een onsportieve verliezer neergezet. Men heeft (in grote lijnen dan hé, voor we weer gaan muggenziften) alleen proberen aan te geven dat het wellicht in dit geval wat sportiever van Shanna zou zijn geweest als ze net zo uitgebreid over deze proeven had geschreven, als dat iedereen van haar gewend is uit vorige topics

Afgod

mischien had ze daar even geen trek in?als ik normaal dikke punte zou halen en ineens fiets weinig tja dat zou ik ook niet aan de grote klok hangen.maja ik zal wel vaag zijn ofzo:P

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:40

Ik ga het niet allemaal lezen, vind ik een beetje zonde van mijn tijd, maar ik weet ongeveer wat er gaande is Knipoog

Kelly: Gefeliciteerd met je winstpunt!

Shanna: Tuurlijk ben je enthousiast als je een paard in het Z mag gaan uitbrengen, en tja... miscommunicaties waarom je dat dan zou doen, conclusies trekken en suggereren , dat is bokkers eigen he Knipoog

Ik weet dat je goed kan rijden, ik zag je zo op Kendi weggaan een maand of vijf terug, weet je nog? Je bent weer een ervaring rijker en je hebt veel plezier gehad die dag! (tot je bokt zag)

Veel succes met Watje he Lachen

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:40

geit schreef:
maja ik vind het wel grappig die half gefrustreerde mensen die zich hier zo druk om maken ofzo Tong uitsteken

ik post ook hier maar dat komt meer door teveel vrije tijd hebben Tong uitsteken

uuuuhm, iedereen kan en mag reageren waar hij/zij mag.
Wie zegt dat iemand zich druk maakt Verward
Je mag toch eerlijk reageren op een topic.

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:43

haha ik zet normaal niet snel een bericht neer... maar dit is wel even de moeite waard..
weer een lekker wellis niettus discussie.. maar er zijn er veel die ook graag een keer een Z paard willen rijden voor een wedstijdje en zeker zon byzondere..

dus een beetje jallosie is hier wel jah.. Jammer vind ik.. Je mag ook best wel is een keer genieten van iemand anders.. en niet altijd arrogant zijn..

Ik beledig geen mensen hoor.. spreek ook niemand persoonlijk aan.. maar ik weet zeker dat er sommige zichzelf wel in herkennen.. Hoop ik voor ze anders zijn ze beetje zielig..
En dan nog het ergste iemand in de grond gaan zitten booren als het een keer niet goed gaat.. en zelf gaan ze zeker iedere week op wedstijd met dikke winst..?? Niet dus..

Becky_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:43

Dit is zo grappig ik blijf nog ff hangen en lezen Tong uitsteken

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 22:47

[quote="geit]mischien had ze daar even geen trek in?als ik normaal dikke punte zou halen en ineens fiets weinig tja dat zou ik ook niet aan de grote klok hangen.maja ik zal wel vaag zijn ofzo:P
[/quote]

Is toch helemaal geen stijl om eerst te liggen opscheppen van hier tot Tokyo en als je slecht presteert dat niemand commentaar mag leveren Rolleyes Iedereen kan wel eens slecht presteren........Geen trek in is wel een heel slecht excuus.