Ruin wordt merrie...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Les_Fjal

Re: Ruin wordt merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 11:58

Prima Kris, dan kap ik met bokt.... Gezellig zitten kletsen over of mijn pony wel weer beter wordt.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:23

jammer ik ben toch wel benieuwd hoe fjal zijn revalidatie verder verloopt

kris ze geeft toch tussendoor medische info?
nogal logisch dat ze niet iedere dag info te melden heeft
het heeft tijd nodig he
het is juist interessant om dit te volgen
dat we haar steunen is nogal logisch

heel veel beterschap nog voor fjal Knipoog

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:15

ik vind ook dat dit niet in de huiskamer hoort! Het is en blijft een medisch verhaal .
Dat we het af en toe een beetje gezellig proberen te maken voor Lesley is onze manier om haar te steunen. Wij willen gewoon dat Fjalar beter wordt en Lesley de moed niet opgeeft!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:20

Dit kun je toch echt geen gezellig geklets noemen..
In de huiskamer word dit topic totaal ondergesneeuwd en mensen met dezelfde ervaringen/problemen komen dit topic echt niet zomaar tegen in de huiskamer.
(een ander voorbeeldje: het topic van meetje22 over haar dochter Jamie word toch ook niet naar de huiskamer verplaatst. ik vind dit eigenlijk wel wat vergelijkbaars, en dan word hier nog veel minder 'gezellig gekletst')

Er worden hier nog steeds medische updates gegeven over hoe het met Fjal gaat. de TS kan toch niet iedere dag weer wat vertellen, zo snel ontwikkeld alles zich helaas niet..
Hopelijk kan dit nog worden herzien..

Veel sterkte met Fjal verder, jullie zijn echt sterk Ach gut

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:39

Wat stom dat dit in de huiskamer staat

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:30

Misschien hadden jullie je moeten beperken tot de medische informatie. Al die gezelligheid is mooi en dat je haar een hart onder de riem wilt steken ook. Maar daar zijn andere fora voor. Daar had je dan een 'hart onder de riem-topic' kunnen starten. Ik had dit topic zeker ook niet op medisch laten staan, of in ieder geval alle niet-relevante posts (en dat zijn er heel veel) uit dit topic gehaald.

Medisch is voor medische informatie. Zodat mensen de info ook terug kunnen vinden. En dan helpt het niet dat je 19 pagina's door moet lezen om her en der de medische info vandaan te halen.

En hoe gezellig ook en hoe fijn ook dat het beter gaat ... wortel-eet-foto's horen niet in een topic op medisch.

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 15:06

Er moet toch een "gulde middenweg" zijn ? Ik vind het huiskamertopic wel weer het andere uiterste ......

Kan dit dan elders naar verplaatst worden, waar updates wel getollereerd worden , en een leuk filmpje niet uit den boze is ? Maar ook niet direct wordt bestempeld als klinkklare onzin ( want dat is 95% in die huiskamer , met alle respect...)

Dan open ik op medisch een nieuw topic waar ik nadrukkelijk zal vragen om enkel medisch onderlegde reacties ?

Iedergeval fijn dat ik niet de enige ben die het (weer !) een stomme zet vindt..........Pffff.
Als hier nog verder moeilijk over gedaan zit te worden, dan update ik de mensen die het graag willen blijven volgen met liefde gewoon via hun mail......

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:41

Tja.. plekken waar filmpjes en worteleetfoto's en posts als "wat fijn dat het goed gaat" mogen is eigenlijk alleen de huiskamer.

Je zou Kris nog kunnen vragen of ze de puf heeft (dat is heel veel werk bij 19 pagina's) om alle medische relevante info te splitsen en terug te zetten naar medisch en de rest in de huiskamer te laten.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:03

Leg mij dan eens uit waarom het topic van meetje22 ook bij leven zonder paarden blijft staan?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:31

Als dit onder leven zonder paard viel, zou het daar ook kunnen staan.
Voor de paardenfora gelden echt andere regels.

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 16:32

Anya schreef:
Tja.. plekken waar filmpjes en worteleetfoto's en posts als "wat fijn dat het goed gaat" mogen is eigenlijk alleen de huiskamer.

Je zou Kris nog kunnen vragen of ze de puf heeft (dat is heel veel werk bij 19 pagina's) om alle medische relevante info te splitsen en terug te zetten naar medisch en de rest in de huiskamer te laten.

Het hoeft niet gespiltst te worden, dan open ik wel een heel nieuw topic. En als je als moderater ( iets waar je vrijwillig voor kiest, en super dat ze dat doen ! Anders kan een forum als bokt uberhaupt niet bestaan ) een keuze maakt om iets te verwijderen/verplaatsen moet je het netjes afhandelen ook.............toch... ?

Anya, ik begrijp ook jouw standpunt...( die eigenlijk geheel offtopic zijn.....dat terzijde ) . Maar snap je dat het nogal banketstaaf voelt als je een topic waar veel emotie in zit, ziet staan tussen al die vreselijke onzinnige topics........

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:36

Dat snap ik wel.
Mijn antwoorden zijn off topic, ik heb geen mod-groen meer. Maar ik heb wel beloofd om Chris te helpen met de vraagstukken van medisch (netjes overdragen). Dus daarom bemoeide ik me er toch maar tegenaan.

Een nieuw topic is een goed idee. Met het verloop van de hele periode. Zodat mensen het ook nog makkelijk terug kunnen lezen.

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:46

hoe gaat het ondertussen met fjal?
ik hoop dat ie snel weer naar huis mag, daar kan een paardje zoveel beter opknappen! echt toppie dat je 'm deze kans geeft hoor!

oftopic (wat eigenlijk niet mag he Knipoog ): ik heb getemt voor het verplaatsen naar de huiskamer, dat is toch echt het andere uiterste hoor!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:40

Moderatoropmerking:
Topic wordt nu definitief verplaatst naar paardenpraat. Ik heb met TS afgesproken dat ze een topic mag openen op medisch met daarin alleen medische informatie.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:07

een forum is om te kletsen... en niet alleen de HK/paardenpraat...
Nouja.
Hopelijk blijft het nu goed gaan! ( om aan te tonen dat het goed gaat.. die wortel-eet foto's... dit forum is al groot! waarom NOG een topic openen voor alleen de wortel-eet foto's?? )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:18

Ah bokt lijkt mij steeds bureaucratischer te worden idd... Ik lees grotendeels alleen de reacties van de TS em krijg zo voornamelijk de medische info dus voor mij is dit zeker geen kletstopic. Tuurlijk posten we allemaal wel eens iets leif want we leven best mee met deze pony en de moedige TS Lachen
Cocnclusie: medeleven = gezellige en onbenullige kletspraat voor bokt?

Op paardenpraat staat het wel beter vind ik, maar gut er zijn ook zoveel fora op bokt ondertussen met wel erg veel letterlijk te nemen regeltjes...

Hissa_co

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:49

Ik heb er geen ervaring mee nee Tong uitsteken

Maar wat erg! Dan schrik je toch ook wel zeg!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 16:53

Naah dit is van de zotte.
Dit hoort bij medisch!

Ik plaats iig weer een bericht, zodat ik dit topic kan terugvinden want ik begrijp niet echt meer waar dit topic staat, gaat staan of stond :S.

En leuke foto's mogen ook wel, het is natuurlijk niet niks als een paard in een kliniek staat en het is heerlijk om te zien dat hij geniet van een knuffel en wat wortels!
In mijn ogen, een paard wat nu nog in de kliniek staat, ( niet voor jan banketstaaf ) hoort gewoon bij medisch.
Echt gezellig kletsen joh, een paard met zo'n wond!

Heel veel succes, en hoe gaat het nu met hem? Ach gut

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:44

het topic is me nooit eerder opgevallen, ik denk omdat ik vrijwel nooit bij 'medisch' te vinden ben.
Ik vind het super dat je dit voor je paardje wil doen, en ik hoop voor jou en Fjaldar *typ ik het zo goed? dat het allemaal weer goed komt Lachen

De foto's van de tumor waren een totaal ander beeld dan dat ik verwachtte.

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:07

ik heb echt respect voor jou EN je pony! (wat een lieffe knuffel pony! Lachen )
super knap dat jullie dit allemaal volhouden! veel suc6 ermee!!
xx. Robin Lachen

Gwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:26

Ik ben blij dat Fjal er zo goed uitziet op de filmpjes en foto's. En ik hoop voor je dat hij snel weer naar huis mag.
Ook hoop ik dat je topic gewoon mag blijven staan onder medisch. Fjal staat tenslotte nog steeds in de kliniek?!?!?!
Veel sterkte!!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 23:22

Lieve bokkers, laten we het er maar niet meer over hebben waar dit topic thuis hoort....want het bokt team heeft blijkbaar een andere gedachte gang dan wij hebben. En als jullie hier nu wel ( op PP) gewoon lieve berichtjes mogen plaatsen zonder gezeur....so be it.. want daar hecht ik best veel waarde aan ! Bloos

Goed, over het mannetje waar het allemaal om draait ! Gisteren heeft de behandelend arts een voicemail berichtje achterlaten en wist mij te vertellen dat hij wilde stoppen met de wond te spoelen, aangezien er vrijwel geen pus meer vanaf kwam ! Nu is het even afwachten hoe het verder van de week gaat.......Ik duim ! Jullie ook ?

Morgenochtend weer fijn naar hem toe Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:26

Kun je geen mid inschakelen?

Veel succes en hopelijk kan hij gauw weer naar huis!!

Graak je er eigenlijk nog met de kosten en zo?

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 23:36

poes schreef:
Kun je geen mid inschakelen?

Veel succes en hopelijk kan hij gauw weer naar huis!!

Graak je er eigenlijk nog met de kosten en zo?

Been there done that, het is vorige week ook al verplaatst, en toen weer terug geplaatst.....Nuttig.. Maar goed...er zijn genoeg woorden over vuil gemaakt , dat een hoop mensen het er niet mee eens zijn is gelukkig duidelijk, het is verder aan het boktteam om er wat mee te doen mochten ze die behoefte voelen ( heb op forum zaken ook al iets geplaatst, maar daar is nog niet op gereageerd.....)

Graak je er eigenlijk nog met de kosten ? Of ik het financieel nog wel trek ? Laat ik het zo zeggen : Het zal wel moeten , hij is iedere cent waard ! En dan maar geen vakantie, nieuwe auto , chineesje halen and so on . Thanks for asking

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 00:01

Les_Fjal schreef:
Graak je er eigenlijk nog met de kosten ? Of ik het financieel nog wel trek ? Laat ik het zo zeggen : Het zal wel moeten , hij is iedere cent waard ! En dan maar geen vakantie, nieuwe auto , chineesje halen and so on . Thanks for asking

Wat ben ik blij dat er nog zulke mensen zijn! Ik vind je super

Fijn dat er geen pus meer uit komt. Nu maar hopen dat alles goed gaat. Ik denk aan jullie.