vanaf 6 april paardenspullen Lidl in Nederland!!!!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:28

ja sommige lekken

ik was namelijk ook in die bak aant kijken en toen waren er nog 2 antiklit bussen... ik pakte de ene en vond dat die erg leeg aanvoelde.... wat raar dacht ik... toen zei mijn moeder: öh dan heeft die vast gelekt want het is hier helemaal nat..

dus ik pak die ander en die voelde wel droog en heel vol aan...
toen kwam er een ander meisje en die pakte snel die halfvolle antiklitspuitbus... maar toen zag je haar raar kijken en schudden en ze had geloof ik ook door dat er wel heel weinig in zat...
dus ik zo tegen mijn moeder.."ik ben blij dat deze wel vol is" ... toen keek ze een beetje vreemd en zette de spuitbus weer weg en toen kwam er een vrouw en pakte weer die halfvolle bus en zette hem in haar winkelwagen...... hahahah
die antiklit was erg populair!

Lynn_Nikita

Re: vanaf 6 april paardenspullen Lidl in Nederland!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 14:49

Ligt er geloof ik dus echt aan bij welk filliaal geweest bent. Bij ons hadden ze geen anti-klit
rest was ook al weg toen ik net keek, vond niet echt speciaal. Laatst hadden ze in Duitsland bij de norma ook paardenspullen, veel mooier als ik eerlijk ben. Leuke bodywarmer en kei fijne chaps.
kan trouwens ook op paardenshop.nl bestellen. Net zadeldragen en hoofdstel hanger binnen gekregen. Niet duur. 10tje en 2 euro. Enige nadeel is dat als je t terug wilt sturen verzendkosten voor jou zijn, had ik dus met een broek. Als je besteld krijg je het gratis opgestuurd. ben nog aan wachten op nieuwe spulletjes ( en heb al zoveel!!)
Hoop dat deze broek nu wel past, die van lidl zaten ook al niet fijn en die wat ik besteld had viel veel te klein uit

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:01

Ik ben vanochtend geweest en mijn buit is een zweetdeken, halster en een zakmes.
De handschoenen die er nog waren, waren of heel klein (maatje 4? iig denk aan kinderhandschoenen en dan een kleine versie) of heel groot.
Jammer, die had ik nog wel willen hebben.

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:02

bij ons was alleen Marine, grijs en zwart. Ik heb de zwarte genomen. die staat wel bij de meest pony's mooi

Mowoah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:34

Bij ons hebben ze geen Lidl in de buurt..
Opzich wel jammer..
Heb anti-klit nodig, weet iemand waar een Lidl winkel is in de buurt van Den Bosch?
Laatst bijgewerkt door Mowoah op 07-04-06 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

0laura0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:37

ik heb ook een deken en handschoenen gekocht deken past precies

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 16:37

ik ben gisteren geweest, zocht een zweetdeken en vond die blauwe wel leuk, kwam daar waren alle blauwe al weg toen maar een rood bruine gekocht.

BiBaMi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:40

wat vinden jullie van de laarzen>???

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:41

troep

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:03

De laarzen zijn het geld wel waard, maar ze vallen erg klein. Als je toch simpele laarzen zoekt is dit wel een leuke laars. Maar het zijn geen luxe laarzen.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:10

vandaag ook ff geweest sommige dingen was er nog zat van
heb een cap (paste bij mij wel goed)
en een grijs halster gekocht
en ga mischien morgen toch nog de vliegendeken halen.

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:26

Ik heb een halster en een bodywarmer gekocht... Heb wel staan twijfelen bij de dekens, maar was bang dat ze te klein zouden zijn...

twinz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 22:08

Heeft er iemand ervaring met de zomer/weide deken?? want heb 'm gekocht maar vindt 'm erg dun, ben bang dat ie snel scheurt....

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 23:12

Had je 'm beter niet eerst kunnen kopen hè. Je hebt 'm nu toch al dus kun je het net zogoed uitproberen. Ik denk trouwens dat het wel meevalt met dat scheuren.

AniqueN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:14

In de winkel kun je toch niet goed zien hoe zo'n ding is?
Ik vond die deken ook te dun, daarom heb ik 'm ook teruggebracht. Heeft naar mijn idee niet echt zin als zomerdeken en houdt ook niet ang stand op mijn paard denk ik . Voor op transport is dat dunne wel weer handig, maar daar heb ik er al wel 1 van

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:20

Heej! Klopt!! Ik heb een hele fette cap gekocht voor 20 euro, tijhandscheoenen voor 8 euro en een heel mooi halster voor 5 euro!! Er zijn ook dekens! Vol;gens mij alleen voor pony's.. Maar het meeste is al uitverkocht, 6 april sóchtends al meteen.. Maja Kuss

_Sas_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:32

Ik heb een zwarte bodywamer en een zweep gekocht. Bij ons hadden ze helaas ook geen anti-klit en vliegenspul..

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 08:55

Ik heb de rijlaarzen gekocht, wel beetje rare vorm vond ik, maar ach gebruik ze alleen voor nood . Verder was bijna alles al uitverkocht terwijl ik wel gewoon 6 april om 2 uur er al was... het was echt razend snel gegaan. Jammer genoeg waren hier ook geen anti klit en vliegenspul, want dat is altijd erg handig

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:05

Marly_ schreef:
Bij ons hebben ze geen Lidl in de buurt..
Opzich wel jammer..
Heb anti-klit nodig, weet iemand waar een Lidl winkel is in de buurt van Den Bosch?

vught, vlijmen, hintham, vlak bij helftheuvel....maar bij alle 4 die filialen geen antiklit!

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:09

ik heb niks gekocht./..

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:47

De zomerdeken, valt het best mee, hoe snel die scheurt!! Ik heb hem er best vaak opgelegd al (vorig jaar) en nu van het afgelopen najaar, door heel gek doen (nieuw paard) zat er een klein scheurtje in!! Verder is het een fijne deken!! Hij is fijn voor als der vliegen zijn en toch eigenlijk net iets te koud voor zonder deken!!

Nicky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:54

wie heeft er nog meer de cap? ik vind hem erg hoog zitten en als je hem op maat maakt zit het achter niet lekker

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 09:59

Ik heb de cap, ja hij zit wel wat hoog en is niet zo comfortabel als mijn ouder cap, maar wat wil je voor dat geld Hij is wel lekker licht en ik verwacht er van het zomer geen zweethoofd in te krijgen.

Nicky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:01

Qimm schreef:
Ik heb de cap, ja hij zit wel wat hoog en is niet zo comfortabel als mijn ouder cap, maar wat wil je voor dat geld Hij is wel lekker licht en ik verwacht er van het zomer geen zweethoofd in te krijgen.

ik heb hem daarom ook speciaal voor de zomer gekocht In mijn 'oude' cap zweette je een ongeluk. Hopelijk in deze niet
Enja, als je naar prijs-kwaliteit kijkt, is het inderdaad een 'goede' cap

Nienkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:49

mensen:
Ga niet bespraren op cap. koop een goede cap die je hoofd beschermd bij een val en niet een die zo lekker goed koop is! want daar heb je niets aan!