Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercursus!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 01:09

Anoniem

Re: Nieuw! DE oplossing voor al uw problemen: de kaboutercur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 12:18

*Rolt hier bijna van haar bureaustoel!!*

Tinkerloos, werkelijk geweldige foto!!!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 21:19

er komt binnenkort weer een vervolg op de cursus, maar dat moet even logistiek geregeld worden... nog even geduld, hulp is nabij!

Danielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:23

gelukkig, want mijn verzorgpaard is pas er vandoor gegaan op de weg.. voor vrachtwagenkabouters ofzo ? (A)

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:11

mijn paard heeft helaas de kabouters in de witte strepen op de weg ontdekt. ik hoopte dat ze er nooi achter zou komen maar helaas... er is niks meer aan te doen ... ze springt tegenwoordig over de witte strepen heen, als gevolg van kabouters die (met geweren?) in de witte strepen zitten. hebben jullie ook tegengif voor deze witte-strepen-op-de-weg-kabouters?

jullie zouden mij er een enorm plezier mee doen.

Groetjes een hopeloos meisje

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:01

ook onze donya had erg veel last van die vervelende bak-kabouters,zelfs toen we de bak verplaatst hadden, tja die rotkabouters verplaatsen zich ook natuurlijk!!! het was zo erg zelfs dat we dachten dat er echt een psygoloog aan te pas moest komen.
maar we hebben haar eerst maar eens tot rust laten komen, lekker op de wei met uitzicht op de bak zodat ze de bak-kabouters zelf eens kon gaan observeren en ik moet zeggen het heeft geholpen
donya weet nu precies of ze wel of niet aanwezig zijn en ze staat haar "vrouwtje" mocht ze er 1 zien dan loopt ze nog wel een een pasje achteruit, waarbij de kabouter dan denkt yes ze gaat!!! maar ze doet dan net of ze bang is en dan pest ze de kabouter terug door er lekker langs af te lopen daarbij de op zijn p......getrapte kabouter vloekend achter te laten

tot nu toe heeft ze geen vervelende bak-kabouters gesignaleerd maar zodra ze er weer zijn laten we het jullie weten

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:57

ohoh.. wij hebben ben ik ban, ook bakkabouters
Als ik met mn verzorgveulen wil oefenen om aan de hand te lopen in de bak gaat hij heel sepastisch naar ee hoek staan kijken en dan wil hij er oppeens vandoor

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 14:59

ja ,de tijd voor bakkabouters is weer begonnen,rond deze tijd worden ook heel veel kleine kaboutertjes geboren,en deze krijgen spoedcursussen van de oudere kabouters...

als ze dus nu al op strepen op de weg gaan zitten,wordt het een hele zware zomer....

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 10:54

Waneer komen de foto's van de cursus?
(ik heb niet het hele topic gelezen dus weet niet of ze er al zijn )
...ben benieuwd

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:09

Als mn moeder (MarjaG) op Jamie rijdt is er niks meer aan de hand, maar zodra ík er op moet.....
Overal ziet hij dan kabouters, voornamelijk als mn moeder eventjes niet kijkt... Het gevolg is dat hij weigert om met mij harder te gaan dan stapvoets, hoewel hij ze makkelijk aan de kant krijgt.

jacqueline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 00:02

Clown MELD ZICH HELLUUUUPPPP BOSJESKABOUTERS GESIGNALEERD!!!! Haha!

de bosjes kabouters hebben vanmiddag toegeslagen, er zaten er volgens mij een hele boel want unity (slim dat ze is) wou absoluut niet door het hoekje Clown

volgens mij gaan onze kabouters elke dag naar een ander hoekje want elke dag zit er ergens anders een vreemd puntmutsje...

ik wil een curus unity en ik waren t er over eens dat we ook al een vaag muziekje hoorden..... (draai een keer.....) Rock-on, dudes!

of die mutsen zijn ons aan t hersenspoelen..... hahahahahahaha Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:10

Oud topic, daarom een slotje