mijn paard heeft helaas de kabouters in de witte strepen op de weg ontdekt. ik hoopte dat ze er nooi achter zou komen maar helaas... er is niks meer aan te doen ... ze springt tegenwoordig over de witte strepen heen, als gevolg van kabouters die (met geweren?) in de witte strepen zitten. hebben jullie ook tegengif voor deze witte-strepen-op-de-weg-kabouters?
ook onze donya had erg veel last van die vervelende bak-kabouters,zelfs toen we de bak verplaatst hadden, tja die rotkabouters verplaatsen zich ook natuurlijk!!! het was zo erg zelfs dat we dachten dat er echt een psygoloog aan te pas moest komen. maar we hebben haar eerst maar eens tot rust laten komen, lekker op de wei met uitzicht op de bak zodat ze de bak-kabouters zelf eens kon gaan observeren en ik moet zeggen het heeft geholpen donya weet nu precies of ze wel of niet aanwezig zijn en ze staat haar "vrouwtje" mocht ze er 1 zien dan loopt ze nog wel een een pasje achteruit, waarbij de kabouter dan denkt yes ze gaat!!! maar ze doet dan net of ze bang is en dan pest ze de kabouter terug door er lekker langs af te lopen daarbij de op zijn p......getrapte kabouter vloekend achter te laten
tot nu toe heeft ze geen vervelende bak-kabouters gesignaleerd maar zodra ze er weer zijn laten we het jullie weten
ohoh.. wij hebben ben ik ban, ook bakkabouters Als ik met mn verzorgveulen wil oefenen om aan de hand te lopen in de bak gaat hij heel sepastisch naar ee hoek staan kijken en dan wil hij er oppeens vandoor
ja ,de tijd voor bakkabouters is weer begonnen,rond deze tijd worden ook heel veel kleine kaboutertjes geboren,en deze krijgen spoedcursussen van de oudere kabouters...
als ze dus nu al op strepen op de weg gaan zitten,wordt het een hele zware zomer....
Als mn moeder (MarjaG) op Jamie rijdt is er niks meer aan de hand, maar zodra ík er op moet..... Overal ziet hij dan kabouters, voornamelijk als mn moeder eventjes niet kijkt... Het gevolg is dat hij weigert om met mij harder te gaan dan stapvoets, hoewel hij ze makkelijk aan de kant krijgt.