Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:29

Haar engels is wel goed.
Misschien wel het enige dat aan haar deugt.

_Spooky_

Re: Het ware verhaal van de ranch... (Spanje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:31

Ik heb tom gemailt of hij ons wil helpen een website op te zetten.
Zo kunnen we veel gerichter alles bundelen, berhalen, foto's , acties, en dergelijke.

Lijkt mij een goed plan!

ninja2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:37

heej ik volg dit topic al een tijdje, want een verhalen zeg.
Ik vindt het wel goed dat jullie nou allerlei forums en adverteersites aanspreken op die vk. Als ze nergens meer kan adverteren dan wordt het wel moeilijk voor d'r om haar paarden te verkopen. Maar dan ben je nog niet van het probleem af dat de paarden daar een erg slecht leven hebben. Geen een levend wezen mag het zo slecht hebben. Ik vindt het zo zielig voor die paarden daar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:43

Even vrij vertaald

Lieve Vrienden

Het is een goed gevoel om te praten op een vrij forum
Ik ben niet van plan om iemand te beledigen of pijn te doen maar ik denk dat het alleen maar eerlijk is dat degene die hierin geinteresseerd zijn mijn kant van het verhaal horen. Dus als je me toestaat zal ik dit verhaal doen met het zeggen van het volgende:

Hete lucht brengt altijd mensen onder the indruk, maar niet de rechtbank en ook niet de Ranche. Sommige mensen doen zich voor als slimmerikken om hun publiek te misleiden. Ze willen dat iedereen hun "harde feiten" slikt dat niets is dat ook maar lijkt op het kleinste vorm van bewijs. Geen enkel detail over mishandelde dieren met gapende wonden en gebroken ribben kan bewezen worden. En we wachten nog steeds op de skeptische ziel die hier een bezoekje komt brengen voor bewijs. Ik denk serious dat ze niets anders zullen vinden dan mooie paarden hier op onze ranch. Onze bedrijvigheid in zaken in Nederland is omhoog gegaan met 250% terwijl we dat nooit gepland hadden. Niettemin is het een bemoedigend teken dat laat zien dat je mensen niet als een kudde schapen moet zien dat elkaar maar domweg overal in volgt.

Ik zou mezelf graag willen omschrijven als een vrije denker met een eigen mening gebaseerd op perspectieven van zijn eigen achtergrond, cultuur en ervaring. Iedereen's waarheid kan gevonden worden in iemands ziel en antwoorden liggen op plaatsen waar ze niet altijd gezien worden. Soms is het een levenslange zoektocht.

Er is iets waar ik aan twijfel: Laat ik mezelf meeslepen in het feit dat een aantal mensen in Nederland zo onder de invloed zijn van hun eigen verveeldheid en nietige bestaan en platte manier van leven (dat net zo plat is als het land waar ze in leven) dat ze niet eens een gelukkig paard kunnen herkennen wanneer ze er een zien? Nee, natuurlijk niet! Wat hebben we dan? Collectieve hysterie? Dat denk ik ook niet. Statistieken laten zien dat alleen een kleine beweging al grote golven kan maken.,
De meesten van hen zijn overgevoelig, monotoom en bezitten maar een geringe kennis van hun eigen taal en zouden hun eigen onkruid eens moeten gaan plukken en het plafond verhogen van hun eigen stal (...)

Het volgende punt dat ik wil aanhalen gaat over het interne verblijf, trainees, hulp op het bedrijf of hoe we het ook noemen. Een interessant en gevoelig onderwerp that heel veel inzicht nodig heeft. Een verblijf op de ranch is een benefiet voor degene die compleet verdwaald arriveren en even weg van huis willen. Als voorbeeld, neem het meisje van het grote verhaal (bekent als Juniper) die door haar ouders gebracht werd en voor meer dan 2 maanden bleef. It duurde 1 maand voordat ze haar eerste woord sprak en iemand in de ogen durfde te kijken. Nu lijkt het alsof ze genoeg zelfvertrouwen heeft gekregen en maakt dramatische progressie in communicatie vaardigheden, tot ons groot genoegen. Ze heeft een drukke agenda en is druk bezig met de Nederlandse roddels. De andere gevallen zijn moeilijker te bespreken maar kunnen met toestemming van deze meiden besproken worden in toekomstige topics.

En over de "heksenjacht" en het idee om ons te bannen en hoe je het ook wilt noemen..

Kom op jongens! The grootste uithoek van Andalusie heeft wel zwaardere tijden meegemaakt.

Wordt vervolgt..

----

Volgens mij zijn ze gewoon bang aan het worden

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:48

Desiree schreef:
Haar engels is wel goed.
Misschien wel het enige dat aan haar deugt.

Ik, eerlijk gezegd denk dat het die Fransoos is die dit schrijft. Typisch een man aan het woord. Overigens denk ik dat zijn werkzaamheden heel ergens anders in zijn, die paarden is wel een leuk speeltje voor zijn vriendin.

Dat je het gevoel moet hebben je zelf op zo een manier schoon te praten op je eigen forum Idd het enige forum waar ze vrijuit kunnen spreken en een forum waar bijna niemand op zit en nauwelijks enige beweging in zit

_Spooky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:52

heb die patrick een mail gestuurd of als ie zo zeker is van zn zaak een van ons daar mag komen kijken...als hij toch geen reden heeft om bang te zijn....

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:56

Ik weet dat vivian in frankrijk zieke en afgekeurde paarden voor een prikkie koopt en ze dan zelf weer als goed doorverkoopt met uiteraard veel winst.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 15:57

door_ schreef:
heb die patrick een mail gestuurd of als ie zo zeker is van zn zaak een van ons daar mag komen kijken...als hij toch geen reden heeft om bang te zijn....

Citaat:
En we wachten nog steeds op de skeptische ziel die hier een bezoekje komt brengen voor bewijs.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:03

het schijnt ook zo te zijn dat ze dus paarden op de verkoop sites zet die niet eens van haar zijn. Ze gaat dan naar een paard kijken en maakt foto's en dan zet ze ze op de site zonder te overleggen met de eigenaar, en zo verkoopt ze ze dan weer door.

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:08

Ik ben ondertussen zo nieuwsgierig geworden dat ik de ranch ook wel eens een bezoekje zou willen brengen. Vind het alleen zo ontzettend zonde om het geld waar ik hard voor heb gewerkt aan hun (nouja, niet persé hun, maar wel óm hun) te moeten spenderen... Dat is het enige wat mij tegenhoudt...

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:11

Nou, laat hun dan de kosten betalen
Zij willen toch van die slechte naam af?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:32

nance1 schreef:
het schijnt ook zo te zijn dat ze dus paarden op de verkoop sites zet die niet eens van haar zijn. Ze gaat dan naar een paard kijken en maakt foto's en dan zet ze ze op de site zonder te overleggen met de eigenaar, en zo verkoopt ze ze dan weer door.

Das ook slim, een mooi goed gevoedde Merens fotograveren, op je site zetten en dan een uitgemergelde van je eigen Ranch in de strailer richting NL sturen. Handig.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:37

Ik begrijp niet zo goed waarom mensen bang zijn van een 21 jarige doos.

Maargoed, ik bekijk dat forum waar die Patrick naartoe verwijst niet eens meer, want daar staan alle schaduwaccounts van Vivian.
Ofwel, ze praten met zichzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:42

Bestaat die Patrick eigenlijk wel? Weten ze nog wel wie wie is op dat forum??

Nou, geloof niet dat er mensen bang zijn van die plofdoos hoor. Ze hebben daar geen cent te makken en geloof maar dat er hier in Nederland nog mensen lopen die een appeltje met haar te schillen hebben. Zitten hier niet op bokt en daar zal deze boterhammendoos terecht veel banger voor zijn. Zit meer slecht volk onder paardenvolk en soms kopen die ook wel eens een paard in dat niet volgens verwachting is.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:45

welk forum is dat ????

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:46

MissJ schreef:
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen bang zijn van een 21 jarige doos.

Maargoed, ik bekijk dat forum waar die Patrick naartoe verwijst niet eens meer, want daar staan alle schaduwaccounts van Vivian.
Ofwel, ze praten met zichzelf.

ja haha, ze hebben niets anders te doen, dan tegen hunzelf praten. Want dieren verzorgen kost tijd en die hebben ze niet, want ze zijn te druk met hunzelf bezig.

Maar wie is er bang dan???? Niemand toch!!!!!!

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 16:52

nance1 schreef:
ja haha, ze hebben niets anders te doen, dan tegen hunzelf praten. Want dieren verzorgen kost tijd en die hebben ze niet, want ze zijn te druk met hunzelf bezig.

Dat maakte ik niet op uit de verhalen van sommige meiden.
Die leken wel wel degelijk bang, of tenminste geïmtimideerd.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:03

KiWiKo schreef:
welk forum is dat ????

Hun eigen forum, merens nogwat. Patrick had de link hier neergezet om de andere kant van het verhaal neer te zetten, helaas dus alleen hun kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:11

ride on of zo iets toch?

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:17

MissJ schreef:
nance1 schreef:

Dat maakte ik niet op uit de verhalen van sommige meiden.
Die leken wel wel degelijk bang, of tenminste geïmtimideerd.

Ja maar dat bedoelde ik ook niet, maar hier op het forum zijn we samen sterk.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:17

ik kan het niet vinden met Google

Cayenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:22

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:23

ahaa senks

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:34

Dom om zo een bericht op je forum te zetten zeg! Daarmee bewijs je gelijk schuld :D niet echt handig

patrickab

Feeding cats to dogs...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 17:44

Edit Sjoert.
Off-topic reactie verwijderd.