Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Desiree schreef:Haar engels is wel goed.
Misschien wel het enige dat aan haar deugt.
Idd het enige forum waar ze vrijuit kunnen spreken en een forum waar bijna niemand op zit en nauwelijks enige beweging in zit
door_ schreef:heb die patrick een mail gestuurd of als ie zo zeker is van zn zaak een van ons daar mag komen kijken...als hij toch geen reden heeft om bang te zijn....
Citaat:En we wachten nog steeds op de skeptische ziel die hier een bezoekje komt brengen voor bewijs.

nance1 schreef:het schijnt ook zo te zijn dat ze dus paarden op de verkoop sites zet die niet eens van haar zijn. Ze gaat dan naar een paard kijken en maakt foto's en dan zet ze ze op de site zonder te overleggen met de eigenaar, en zo verkoopt ze ze dan weer door.

Bestaat die Patrick eigenlijk wel? Weten ze nog wel wie wie is op dat forum??MissJ schreef:Ik begrijp niet zo goed waarom mensen bang zijn van een 21 jarige doos.
Maargoed, ik bekijk dat forum waar die Patrick naartoe verwijst niet eens meer, want daar staan alle schaduwaccounts van Vivian.
Ofwel, ze praten met zichzelf.
nance1 schreef:ja haha, ze hebben niets anders te doen, dan tegen hunzelf praten. Want dieren verzorgen kost tijd en die hebben ze niet, want ze zijn te druk met hunzelf bezig.
Maar wie is er bang dan???? Niemand toch!!!!!!
KiWiKo schreef:welk forum is dat ????
MissJ schreef:nance1 schreef:ja haha, ze hebben niets anders te doen, dan tegen hunzelf praten. Want dieren verzorgen kost tijd en die hebben ze niet, want ze zijn te druk met hunzelf bezig.
Maar wie is er bang dan???? Niemand toch!!!!!!
Dat maakte ik niet op uit de verhalen van sommige meiden.
Die leken wel wel degelijk bang, of tenminste geïmtimideerd.
KiWiKo schreef:ik kan het niet vinden met Google
:D niet echt handig