Rijbroeken waren er alleen nog maar in herenmaten..
Helaas had ik te weinig geld bij, dus heb alleen 2 paar handschoenen en een fles shampoo mee kunnen nemen, maar ik ga woensdagavond nog maar even langs.. Voor de nieuwe lading

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy15 schreef:Wat is dit topic trouwens al groot... al 19 (!!!!!!!!) pagina's gewoon
Dabo schreef:Wendy15 schreef:Wat is dit topic trouwens al groot... al 19 (!!!!!!!!) pagina's gewoon
Verbaas me ook steeds.. krijg maar emails dat er weer gepost is!
Wat zouden de bazen van de Lidl daar nou van vinden? hahaha
Vast wel leuk denk ik.
Dabo schreef:Wendy15 schreef:Wat is dit topic trouwens al groot... al 19 (!!!!!!!!) pagina's gewoon
Verbaas me ook steeds.. krijg maar emails dat er weer gepost is!
Wat zouden de bazen van de Lidl daar nou van vinden? hahaha
Vast wel leuk denk ik.
horseylove schreef:de deken valt heel kleinhoorde het net van een vriendin die bij die tent werkt, en ze zegt dat ie niet stvig is.
heel dun stofje!
een keer lanks het hek en je kan hem weg pleuren
tessyke schreef:RIJBROEK IS EEN AANRADER!!!!!
ze zitten super
syltje_777 schreef:Echt dom, kom ik zo vragen: Ehh meneer weet u waar al die rijlaarzen zijn gebleven? Zeg die vent: Uhh die zijn nooit gekomen, een drukfoutje zeiden ze! Puh klantenlokkers!
Maar toch heb ik Rijmes, Antiklit en 2 x Shampoo mee genomen
Arabesk schreef:GVD ik was vandaag in Gouda, SPIJT was ik daar maar naar de LIDL gegaan. In regio 1 zijn geen rijbroeken, bodywarmers etc...
ik wil dus NIET horen dat ze super zitten![]()
![]()
Dabo schreef:[Wat zouden de bazen van de Lidl daar nou van vinden? hahaha
Vast wel leuk denk ik.
[/quote]
Bertus_Suzy schreef:Jammer dat ze niks voor shetties hebben![]()
maat S van de halsters was hardstikke groot en de dekens die komen zijn ook te groot..![]()
IK WIL SHETTIE SPULLEN !!
Ik heb maar glansspray gehaald en shampoo en borstelsen ik ga nog de longeertouw,zweetmes en hoefbalsem halen..