Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
candorlover schreef:ook vertelde ze dat ze echt alle sloten door kunnen knippen, maakt niet uit wat voor vorm etc.
candorlover schreef:volgens mij bedoel je klaas wassenaar, voordat er weer onduidelijkheden ontstaan?
Overigens hoef je daar niet voor in de buurt te wonen, iemand die bekent is in die bussines en daar komt om bijvoorbeeld zadels te passen oid. die kan die lui zo verder helpen...dat is zo gebeurt, voor je het weet ligt jouw zadel op een knol in polen...
EllenW schreef::(![]()
Waarschuwing voor alle zadeleigenaren in Gooi en omstreken: helaas kan er weer een nieuwe gelukte kraak op de trieste, lange lijst worden gezet. Afgelopen nacht was na bijna 1 jaar opnieuw De Kamphorst in Hilversum aan de beurt. Zo'n 10 zadels zijn meegenomen. Ik ben voor de 2e keer de "gelukkige", en deze keer is ook het zadel van mijn partner gejat. Op de alom bekende manier (zondag op maandag/hang- en sluitwerk kapot geknipt/zadeldekjes eraf gesneden), terwijl iedereen na de vorige keer toch echt zijn spullen met ruim zwaarder materiaal had beveiligd. Zo langzamerhand ontkom je er dus niet meer aan om je spullen consequent mee naar huis te gaan nemen.
Het is echt om ziek van te worden dat deze bende nog steeds kans ziet om zulke geraffineerde diefstallen zo vaak met succes te organiseren.
En heeft de eigenaar van de stal niet meer bewakingssystemen bedacht na de vorige inbraak?
Dus: blijf opletten, hou je spullen goed in de gaten en waarschuw bekenden in je omgeving!!!
khorizon schreef:Hopelijk blijven ze dit keer bij Doets weg. Ons kasten staan nu gelukkig wel in een afsluitbare ruimte. Waar ze alleen in kunnen komen door een hoop herrie te maken.
Rot dat het bij jullie weer is gebeurt Georgette.