Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:als ik een hengst zou rijden wel jah... Bijvoorbeeld omdat ik zou willen voorkomen met de voorbenen van mijn hengst in de rug van mijn mederuiter te eindigen....
Ann schreef:Als ik met een hengst op wedstrijd zou gaan, zou ik idd wat scherper zijn op hengstige merrie's...
Eigenlijk vind ik dat jouw ouders onverantwoordlijk bezig zijn, jij bent "nog maar" 14 (ook al wil je je ouder voordoen). Mocht mijn dochter gek zijn van een paard zoals Explosion, prima, maar dan wel zonder ballen...
pharagirlke schreef:het is ook dom om een hengst alleen te laten wanneer ie vlak langs een merrie staat
pharagirlke schreef:ann: wat ik hieruit begrijp. is dat bokkers vinden dat ik mijn hengst maar beter kan castreren nog vor ik hem gezien heb, want dat k m toch nooit aan kan. en dát allemaal zonder hem te zien
vind t wel goed van de bokkers dat ze dat zo weten
Boris"]
[quote="pharagirlke schreef:nu is het gewoon nog niet nodig.
Lovely schreef:Nou Phara, ik vind je best dapper dat je nog antwoord blijft geven aan de dames hier die zelf zo graag erop blijven hameren hoe goed ze het allemaal weten.
Boris schreef:'t is eigenlijk niet eerlijk, ook gezien haar leeftijd, zal er dus maar mee op houden.
pharagirlke"]
dat stukje snap ik niet helemaal.
ik antwoord op vragen.
[/quote]
[quote="Ann schreef:Eigenlijk vind ik dat jouw ouders onverantwoordlijk bezig zijn, jij bent "nog maar" 14 (ook al wil je je ouder voordoen). Mocht mijn dochter gek zijn van een paard zoals Explosion, prima, maar dan wel zonder ballen...