Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:26

Fijn voor je Niesje dat iedereen zo met je meeleeft.
Enne die 18 pagina's worden er volgens mij nog wel veel meer!!
Dikke knuf, Deb

Haaaa de 19-de pagina Knipoog

LinnieLin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:46

*ben er stil van, wat erg!*
Veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

Chara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:49

Ik zit hier met tranen achter de computer!
Heel erg veel sterkte...

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 14:52

ik zit dit met tranen in mijn ogen te lezen
heel veel sterkte

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:30

Meis, zodra ik het laatste deel las begon ik al te huilen, zat met tranen in mijn ogen Verdrietig . Heel veel sterkte met dit grote verlies! Je hebt voor hem de goede keuze gemaakt, geen pijn meer, geenm lijden meer. En ik weet zeker dat hij weet dta je van hem houd, dat hoefde je niet eens te zeggen, hij wist het gewoon Ach gut

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 15:42

Ik zit weer te huilen nu...Heb weer ffies een dippie...De eerste dag na dat hij overleed dat het weer zo slecht is,zo'n zelfde dag als dat ik op mijn knieen in de modder moet een hoop heb gehad en heb heb zitten knuffelen.

Maarjah gelukkig al die lieve woordjes weer .... Jullie kunnen niet beseffen hoeveel steun ik hier aan heb!!Geweldig!!!!

hele dikke knuffel

Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:37

de tranen liepen over mijn wangen toen ik dat laatste stuk las... Wat niet te geloven verschrikkelijk.... daar hou je toch nooit rekening mee dat je op zo'n manier afscheid moet nemen van je paard.. Heel heel heel veel sterkte en denk vooral veel aan de goede tijd die jullie hebben gehad, daar denkt hij ook aan..

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:54

heel erg veel sterkte hoor!!!!

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:39

pfff...wat een verhaal zeg!

heel erg veel sterkte!

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:10

*slik* Zit met tranen in me ogen..
Wat een verhaal..
Ik wens je heeeel veel sterkte met het gemis.. Ach gut
Je hebt het niet door dat het ineens zo snel kan gaan..

Nog maals Sterkte! Vriendjes zijn?

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 19:55

Nee doorhebben dat het zo snel gegaan is,ben ik nog steeds neit helemaal achter..dat komt vanzelf!

Ik fietste vandaag terug naar huis en toen dacht ik ,laat ik eventjes langs stal fietsen dus dat deed ik.Dus mijn gedachten gingen weer ergens anders heen en opeens vlak voordat ik op stal aankom denk ik ,ow dan ga ik wel even met hem wandelen.TOen kreeg ik zoo´n harde knal in me gezicht en ik barste meteen zowat in tranen uit
Dat moment deed zo zeer....
Dus ik kwam op stal aan heb ff bij t bakje staan kletsen met daisy (snoopy689 op bokt) en toen ben ik even naar zijn stalletje gegaan toen barste ik weer in tranen uit,ik snapte t gewoon weer opnieuw niet,ik zag m zo weer staan in zijn stalletje.
Dat deed echt pijn ,en zijn stalletje zo weer zien met zijn beste maatje lex erin (van jolynn op bokt) en dan ook nog die knal in me gezicht op die fiets...

maarjah dat hoort erbij zeggen ze....
Ik wilde dit weer ffies kwijt, Lachen dikke knuffel!!!!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 20:08

jeeees, tranen lopen over mijn wangen ( mijn paardje gaat over ongv. 5 maanden naar duitsland. zal ik ook nooit meer zien ) voelt echt poedersuiker........

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:39

wat een vreselijk erg en zielig verhaal,,ben er helemaal stil van.
Het enigste wat ik kan zeggen is:vreselijk veel sterkte!!!!!! Vriendjes zijn? .
Ik moet en wil er nie aandenken dat ik zoiets zou meemkn,zo,n beestje is toch echt gewoon net je kind.
Nou nogmaals heel veel sterkte Vriendjes zijn?

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:10

Poeh... Wat verschrikkelijk, ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen!

Hééél veel sterkte in ieder geval!!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:25

Ik lees het nu net voor het eerst, en de kippevel vloog over m'n armen. Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken.

Veel sterkte te nog met het verwerken van dit verlies.

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:44

Het is nu geen originele tekst meer, maar idd ook ik zit met tranen in mijn ogen dit verhaal te lezen. Je kan ontzettend goed verwoorden wat je voelt en door maakt, ik heb zo'n brok in mijn keel van je verhaal dat het gewoon pijn doet! Het lijkt me verschrikkelijk, helaas ken ik het gevoel WEL, dan wel niet met een paard maar met mijn hond waar ik mee ben opgegroeid. Psies hoe je het verteld, je geeft hem / haar nog een aai, dan nog een knuffel en dan...... dan moet je ECHT afscheid nemen en weg lopen, dat is wel het moelijkste wat er is, weg lopen en je lieverd achter laten.......

Ik hoop dat die vreselijke leegte in jou wordt opgevuld door iets moois.... Heel veel sterkte met je verlies..... zodra je je down voelt, lees al deze berichten en je zult je beter voelen.

Liefs

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 17:22

Heb dit bericht net zitten lezen met tranen die over mijn wangen rolde heb zelf niet zo lang geleden ook afscheid moeten nemen, maar toch nog bij deze heel veel sterkte.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:03

ik zit hier echt met tranen en kippenvel op mijn stoel... heel veel sterkte met het verlies..

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:06

Heb het net weer gelezen, voor de zo veelste keer. Het grijpt me echt enorm aan. Ik ken utrecht, ben er ook geweest met mijn pony. De lange gangen, en de enorme koliekboxen. Hoe vaak ik het ook lees, die rillingen blijven, dat brok in mn keel blijft, en de tranen blijven. Als het voor mij al zo ingrijpend is, wil ik niet weten hoe het voor jou is. Daarom nogmaal heeeel veeel sterkte!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:41

Jemig wat een verhaal!!! Ik zit hier echt te huilen, met in mijn gedachte mijn verzorgpony die 25 is en waarbij dat óók kan gebeuren!! Ik leef HEEL ERG met je mee en hoop dat je er snel overheen komt, maar hem nooit vergeet!! Mijn oma zei altijd: een mens of een dier is pas écht dood, als je hem vergeten bent!! Hij zal altijd bij je blijven, dat weet ik zeker, en je voelt het soms ook!! Ik weet heel zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen en nu heeft hij geen pijn meer, je hebt het beste voor hem gekozen. Wie weet had hij anders veel meer pijn gehad en dat wil je zeker niet voor je lieveling!! Tsjee, zit ik weer een preek te houden, maar MEGAVEEL STERKTE EN IK LEEF HEEL ERG MET JE MEE!!! net als heel veel bokkers!!!

Succes met vermerken meis!! Ach gut Ach gut

Kuzziez van Ilse!!!

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 21:35

oh jeetje wat vreselijk,de tranen rollen over mijn wangen.
ik wens je heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies....

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:04

maartjuh schreef:
Heb het net weer gelezen, voor de zo veelste keer. Het grijpt me echt enorm aan. Hoe vaak ik het ook lees, die rillingen blijven, dat brok in mn keel blijft, en de tranen blijven. Als het voor mij al zo ingrijpend is, wil ik niet weten hoe het voor jou is.

Dat heb ik ook heel erg, steeds weer als ik t lees zit ik te janken, tis echt geschreven alsof ik er zelf bij was.. zie alles voor me.. die laatste aai enzo.. Verdrietig
Ik vind t echt super voor denies dat hier nog steeds mensen blijven reageren en dat ze zoveel lieve woorden krijgt! OK dan!
Lovers

indiaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 14:48

Jeetje echt een nachtmerrie brrrr .
Ik hoop het zelf nooit mee temaken.
sterkte

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:06

Ik kan zo weinig toevoegen aan wat anderen al gezegd hebben... nachtmerriachtiger wordt het niet, wat moet het moeilijk voor je geweest zijn, en nu nog steeds...

Heel, heel veel sterkte met dit enorme verdriet een plekje in je leven geven!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 16:22

verschrikkelijk voor je meis, heel veel sterkte toegewenst !!
je hebt het juiste gedaan maar dat weet je zelf ook !
ik zit al te huilen achter de computer en ik ken jullie niet eens, ik kan me dus echt niet voorstellen hoe je je moet voelen maar het moet echt vreselijk zijn! ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken! heel veel liefs.