Ben maar even naar de keuken gelopen onder 't mom van dorst
Heb 't opgenomen, dus 't kleine stukje dat ik gemist heb toen ik mijn neus stond te snuiten kan ik tot vervelens toe terug zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azhari schreef:20:00?? Ik heb het ook om 22:00 gekeken. Was er om 20:00 ook een uitzending dan?
Vond het trouwens een hele mooie reportage, de uitzending was zo ie zo een tranentrekker. Heb het net droog kunnen houden, moest ook want zusje een feestje thuis.
Azhari schreef:20:00?? Ik heb het ook om 22:00 gekeken. Was er om 20:00 ook een uitzending dan?
Vond het trouwens een hele mooie reportage, de uitzending was zo ie zo een tranentrekker. Heb het net droog kunnen houden, moest ook want zusje een feestje thuis.
Ik wou om 20.00 kijken dat had ik in mijn hoofd zitten en toen zag ik toevallig bij het zappen dat het uitgezonden werd.
natuurlijk opgenomen en wel 20 keer teruggespoeld..haha juul (mijn zus) en ik waren ook huilend in beeld. En ik heb mijn paard nu benoemd tot bekende nederlander
, want hij was erg vaak met zijn grote snuit in beeld (wil helamaal jaloers dat moos niet vaker in beeld kwam..gnagna). echt super alemaal!