Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouvel schreef:Kun je je moeder anders niet wat vaker met haar laten lopen, kijken of het dan beter gaat?
Ik snap dat je er niet zomaar alleen op wilt stappen, ik zou ook zeker geen onnodig risico daarin nemen.
Nouvel schreef:Is het nog gelukt vandaag Waidida?
Vanavond was de bak bij ons op stal zowaar weer een keer helemaal leeg, we hebben eerst even de Fries gedaan, weer even erop gezeten en aan de longe een paar rondjes gedraafd, op zich doet hij dat braaf maar hij is slecht echt voorwaarts te houden en dat vind ik dan wel weer lastig en houd me ook een beetje tegen om al los te gaan draven.
Daarna even met Trevo aan de lijn wat gedaan, als ik meeloop kan hij nu in de bak gewoon keurig om me heen draven en zelfs een rondje galopperen zonder te draaien.
Ook even op het krukje naar hem gestaan en wat overheen heen gebogen zo, daar gaf hij niks om. Hij wilde eigenlijk het liefst zelf op het krukje staan
prachtig! 
alleen stapjes naar het gras 
Ze is wel echt nog heel erg jeugdig maar oh zo lief, heel erg sociaal zowel naar mensen als paarden. 
) maar ik wilde toch dit filmpje van ons even delen hier. Dit paard is zó onwijs slim niet normaal.
sanso schreef:Ik weet niet hoe ik hem hier kan delen zonder instagram linkje.. op youtube uploaden gaat niet denk ik want het is verticaal gefilmd..