Nosey is heel rustig en vredig gegaan.
Beter had het niet kunnen gaan eigenlijk.
Vandaag ging haar ademhaling weer veel slechter, ze is nu 2 dagen van de medicatie af. En dat geeft alleen maar de bevestiging die ik ook nodig had.
Ze heeft vreselijk veel gegeten vandaag en heel veel liefde gehad.
Zoals ik eerder ook al schreef, ze leek er zelf totaal vrede mee te hebben en mij te begrijpen.
Het inslapen ging heel mooi. We hadden haar naar een rustig plekje genomen, op het gras. Volle emmer met haar lekkerste brokjes onder haar neus. Terwijl ze eerst de verdoving kreeg stond ze in een recond tijd die emmer weg te werken. Daarna de injectie, ze heeft daar niets van gemerkt dankzij die katheter die nog in haar hals zit, geen geprik of ellende gelukkig.
Ze kreeg de spuit, ze nam een enorme hap brok, Aurora hinnikte net op dat moment. Nosey keek op, mond vol lekker eten, ze keek richting haar vriendje, totaal zonder stress, angst of paniek. En ze was weg. Ze viel om en dat was het.
Het ging zo mooi rustig, op de manier die ze verdient. Haar mond zit nog vol met brokjes.
Een paar minuten daarna kwam uit het niets een enorme windstoot. Terwijl het de hele tijd bijna windstil was. De deuren knalde, alles waaide om. Daarna viel de wind weer weg. Voor mijn gevoel is Nosey mee gegaan met de wind.
Waar ze eeuwig mag genieten zonder de hinder van haar kapotte lichaam. Met een altijd gevulde buik.
Het is goed zo. Ze heeft gekregen wat ze zo verdiende. En nu op een hele vredige en liefdevolle manier mocht ze het leven loslaten.
Dank je wel lieve Nosey voor alles wat je mij gegeven hebt en voor wat ik jou mocht geven.
Mijn lieve, dappere, hoopvolle, levendige ezeltje met je lieve scheve neusje.
Ik heb enorm veel van je gehouden, ondanks dat je niet lang hier mocht zijn.
Je blijft voor altijd in mijn hart en in de harten van vele.

Spoiler:

Vanochtend hebben we ook een paar kerst fotos gemaakt. Nosey zal fysiek de kerst niet meer mee maken maar ze zal altijd in mijn/ons hart blijven. Deze fotos zijn deels ook symbolish, Nosey heeft haar lichaam niet nodig om geliefd te zijn en deze kerst mee te maken met heel veel liefde.

Dank jullie allemaal enorm, voor het onvoorwaardelijk meeleven, steun geven en het op afstand ook houden van onze lieve Nosey... Ze blijft in heel veel harten zitten, met eeuwige liefde en dankbaarheid
Ik zal met dit topic door blijven gaan, met updates over Aurora en Nouri.
Nu eerst even dit een plekje geven, een plekje in mijn hart...