En ons Wiske heeft ook amper buik (284 dagen) tot een paar weken voor het veulenen.
Ik vind dat jij nu toch wel echt een veulentje verdient na al die zorgen voor Skyla
Dus ze kan maar beter drachtig zijn nu, haha. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dus ze kan maar beter drachtig zijn nu, haha.
. Gelukkig krijgt hij alle tijd en heb ik een hele fijne en kundige hoefsmid. Dat het energie kost is te merken ook. Heb hem nu ook onder een deken staan zodat zijn energie in herstellen kan zitten en niet in zichzelf warm houden wanneer hij overdag buiten staat. Staat 's nachts op stal en dat doet hem goed.
.
.
. Na een week vond mijn veulen het wel welletjes en besloot zelf maar om contact met mij te zoeken.
tiwi1969 schreef:Er zit wel een valkuil aan de temperatuur. Hij kan 12 uur voor de bevalling zakken, maar ook een kwartier. Het is dus niet zo dat als je boven de 37 meet je rustig kunt slapen, meer dat als de temp laag is dat je ze zeker niet uit het oog verliest.
.
Op een gegeven moment lag ze te slapen in het hoekje bij het hekje waar ik haar niet perfect in beeld heb. Normaal maak steeds een screenshot als ze ligt zodat ik op de tijd kan zien hoe lang ze ligt maar dat was ik nu vergeten. Toen ik weer wakker werd lag ze daar nog maar ik wist dus niet hoe lang. Op de andere camera zag ik dat de kudde ook onrustig was
Dus ik sprint naar beneden, Skyla staat op rekt zich eens uit, kijkt me raar aan en gaat weer haar ding doen
Door de adrenaline kwam ik niet makkelijk weer in slaap, Skyla wel die heeft veel liggen pitten en staan eten. Ik had op een gegeven moment op de camera wel het idee dat haar buik vorm (weer) veranderd was, zal straks live eens kijken of dat klopt.
)