Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElenaenDub schreef:Super! Bedankt allemaal, fijn om dit te lezen. Omdat ik nog nooit een paard heb verkocht heb ik geen idee wat ik moet verwachten van kijkers. Maar inderdaad ze had aangegeven in het gesprek rijden niet het allerbelangrijkste te vinden. Ik laat haar nog een keer komen, en wat hier boven gezegd wordt is ook een goeie. Ik was ook heel druk met het vertellen van mijn verhaal dat ik daar helemaal niet opgelet heb..
Ik heb dus nog een koper die hem wilt kopen zonder te kijken. Komt omdat het voor haar 7 uur rijden is, ze heeft een heel verhaal gestuurd, filmpjes en foto's gemaakt van de plek waar hij komt. Ik mag langskomen in hun vakantiehuisje etc. ze wilt hem wel eventueel zelf ophalen, maar was ook een kans dat een vriend van haar hem ging ophalen dan. Hoe mooi de plek ook klinkt (natuurgebied met 20 hectare), toch vertrouw ik dat dan weer wat minder.
Fly_high schreef:Weet je, elk verhaal waarmee mensen aan komen lopen kan flauwekul zijn en je hebt ook altijd de kans dat het toch handelaren blijken. Het enige wat je daadwerkelijk kunt doen is van tevoren online kijken of persoon in kwestie in de handel zit (via social media rondspeuren etc) en verder je onderbuikgevoel vertrouwen![]()
Vind het wel kwalijk dat kijkers die meteen met hun rijbroek aan komen kijken ineens heel negatief worden neergezetoh wee dat men een rijpaard zou willen kopen om daar ook ooit daadwerkelijk op te rijden
en rijden en een goede band sluiten elkaar blijkbaar uit?
MyWishMax schreef:Ongezien kopen vind ik bij zo'n paard juist heel bijzonder en zou ik een raar gevoel bij krijgen.
ElenaenDub schreef:Mijn paard is verkocht! Gaat lekker naar een plek waar hij met maatjes op een mooi stuk grond 24/7 buiten komt te lopen. Vrouw is van plan om recreatief met hem aan de slag te gaan. Wordt wel pas begin januari opgehaald, maar dan kunnen we nog even rustig afscheid nemen.
Elli99 schreef:Mijn paard is verkocht! Gaat lekker naar een plek waar hij met maatjes op een mooi stuk grond 24/7 buiten komt te lopen. Vrouw is van plan om recreatief met hem aan de slag te gaan. Wordt wel pas begin januari opgehaald, maar dan kunnen we nog even rustig afscheid nemen.