Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het is met haar een beetje kijken wat ze wel en niet kent, achterwaarts kent ze duidelijk wel en doet ze heel gemakkelijk gok dat dit is gebruikt om wat controle te houden tijdens het wandelen ofzo.
knap gedaan
. We hebben hem toen hij jonger was breed en grow gegeven van vitalbix maar dat ging er altijd met heeele lange tanden amper tot niet in. Hij eet niet eens wortels
. Normaal voeren we graanvrij maar met hem maak ik me daar niet zo'n zorgen om, met sommige andere van onze paardjes is dat een no go maar Idinn kan het best hebben.
Dan zou je ook eens kunnen kijken naar voer voor oudere paarden juist, seniores priores bijvoorbeeld is erg smakelijk en zet goed aan. Ik ben benieuwd naar hoe hij het gaat doen bij het inrijden!
.
. Heb daardoor heel erg de neiging naar suiker granen etc te kijken maar Idinn heeft juist wat extra nodig. 

Sintara schreef:Oh nou ik kan je misschien gerust stellen.. ik heb nu al wel 6 keer meegemaakt dat een hondennagel door de helft is of totaal verbrijzeld en die daarna er zelf afgeknipt.. Dat is nog nooit langer dan een dag, hooguit twee een probleem geweest. Daarna liepen ze gewoon weer als normaal en was het dicht etc. ik heb er ook nog nooit een verbandje om gedaan, bij onze druktemakers houdt dat nog geen uur
. Het zadeltje geïntroduceerd, heel even spannend met opleggen maar het was al gauw goed. Heb haar zelfs een paar pasjes laten draven, ze heeft niet een pas verkeerd gezet.

.

)