Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamboy schreef:LadyDii schreef:Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.
Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.
Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".
Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.
Beetje jammer dat de grote groep die wel gelooft in jouw eerlijkheid en die oprecht geinteresseerd zijn in de afloop, dan de dupe worden van de enkele die jouw verhaal in twijfel trekken.
Sam_I_Am schreef:Ze is niemand iets verplicht en geeft aan dat ze bij echt nieuws een update wil plaatsen. Het is te hopen dat het verhaal van dit paard achterhaald wordt en dat het voor hem en TS een gelukkig einde krijgt.
Veel succes en sterkte toegewenst @TS. Ik zou ook klaar zijn met mezelf verdedigen.
Tazzey schreef:Jammer dat je vertrekt maar ik begrijp je volledig. Je hebt niet bepaald een warm welkom gehad. Het wordt er de laatste tijd niet gezelliger op helaas. Mensen als Pillow moeten zich schamen.
Je hebt het goed gedaan. Veel mensen kunnen van jou een hoop leren. Veel succes met het paardje en de zoektocht naar de eigenaar.
Is jullie verhaal ook ergens anders dan op Facebook te volgen? Ik heb geen Facebook meer, ik ben veel te blij dat ik ervan af ben en ga dus geen nieuw account meer aanmaken.
pillow schreef:Ik blijf het een sprookje vinden. En dan niet in de goede zin van het woord.
IHN schreef:groot gelijk ts. En chapeau superpony en pillow voornamelijk. Ts heeft zeer beleefd antwoord gegeven op de vragen en dan toch blijven zegen dat je het niet gelooft. Sommige dingen kun je ook gewoon voir je houden, maar goed. Ik volg mooi door op fb. Het niveau daar is sws een stuk volwassener
germie schreef:En nog steeds is mijn vraag niet beantwoord of het paard zo kreupel is of niet. Vind dat ook wel belangrijk eigenlijk. Wat te dun ok, maar is het ook nog kreupel of niet? Want er wordt steeds gesteld slachtdier, maar dan verwacht je wel wat meer gebreken die je direct ziet lijkt mij.
Froukje schreef:Dus als ie kats kreupel was geweest was het wel prima geweest maar nu omdat er mogelijk wel eens weer op gereden zou kunnen worden is het ineens een twijfelachtig verhaal..
En er zal misschien best iemand zijn die dat paard mist maar dan moet je elkaar eerst wel vinden natuurlijk. En TS is aardig haar best aan het doen om dat voor elkaar te krijgen.
Dat paard zal alleen wel eten nodig hebben in de tussentijd dus vind het alleen maar bewonderingswaardig dat er een staleigenaar is die hier aan mee wil werken en een plekje aanbied.
En gezonde paarden bij de slager is ook niet vreemd. Ik stuur die van mij ook liever naar de slager dan de handel in..
LadyDii schreef:Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.
Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.
Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".
Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.