[EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:46

Jammer dat je vertrekt maar ik begrijp je volledig. Je hebt niet bepaald een warm welkom gehad. Het wordt er de laatste tijd niet gezelliger op helaas. Mensen als Pillow moeten zich schamen.

Je hebt het goed gedaan. Veel mensen kunnen van jou een hoop leren. Veel succes met het paardje en de zoektocht naar de eigenaar.

Is jullie verhaal ook ergens anders dan op Facebook te volgen? Ik heb geen Facebook meer, ik ben veel te blij dat ik ervan af ben en ga dus geen nieuw account meer aanmaken.

Ninx

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:50

Je hebt gelijk hoor….

Lekker afstand nemen en even je eigen ding doen, lastig zat.
We horen het wel! Of niet. Alles goed.

Sterkte!

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:52

Dreamboy schreef:
LadyDii schreef:
Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.

Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.

Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".

Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.

Beetje jammer dat de grote groep die wel gelooft in jouw eerlijkheid en die oprecht geinteresseerd zijn in de afloop, dan de dupe worden van de enkele die jouw verhaal in twijfel trekken.

Ik ben iedereen dankbaar voor alle complimenten en lieve woorden, maar ondanks alle steun ben ik dagelijks mijzelf aan het verdedigen en daar heb ik absoluut geen trek in. Het moet niet gekker worden...

Wanneer er iets veranderd in de gehele situatie, laat ik dat wel weten. Voor nu is er nog altijd geen nieuws en niets veranderd.

Liefs.[/quote]

Dat snap ik heel goed. Maar er is ook een grote groep die jou gesteund heeft, hier en op facebook. Ook daar is niets meer te vinden. Zou het toch leuk vinden om je te blijven volgen.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 00:01

Ze is niemand iets verplicht en geeft aan dat ze bij echt nieuws een update wil plaatsen. Het is te hopen dat het verhaal van dit paard achterhaald wordt en dat het voor hem en TS een gelukkig einde krijgt.

Veel succes en sterkte toegewenst @TS. Ik zou ook klaar zijn met mezelf verdedigen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 00:08

Begrijpelijke keuze. Hopelijk is er snel duidelijkheid!

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 00:11

Sam_I_Am schreef:
Ze is niemand iets verplicht en geeft aan dat ze bij echt nieuws een update wil plaatsen. Het is te hopen dat het verhaal van dit paard achterhaald wordt en dat het voor hem en TS een gelukkig einde krijgt.

Veel succes en sterkte toegewenst @TS. Ik zou ook klaar zijn met mezelf verdedigen.

Natuurlijk is ze niets verplicht. Maar ik vind het gewoon jammer. Updates als er nieuws is zullen er vast komen maar het leek me ook leuk om te horen en te zien hoe het paard zich in die tijd bij haar ontwikkeld. Maar goed, ik snap haar keuze wel.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 00:12

Tazzey schreef:
Jammer dat je vertrekt maar ik begrijp je volledig. Je hebt niet bepaald een warm welkom gehad. Het wordt er de laatste tijd niet gezelliger op helaas. Mensen als Pillow moeten zich schamen.

Je hebt het goed gedaan. Veel mensen kunnen van jou een hoop leren. Veel succes met het paardje en de zoektocht naar de eigenaar.

Is jullie verhaal ook ergens anders dan op Facebook te volgen? Ik heb geen Facebook meer, ik ben veel te blij dat ik ervan af ben en ga dus geen nieuw account meer aanmaken.

Het vervelende is dat het heel vaak de zelfde mensen zijn die het nodig vinden een ander af te zeiken.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 03:01

Ik ben benieuwd naar hoe dit afloopt TS , maar je hebt overschot aan gelijk. Stop je energie maar lekker in Misterio. Je hoeft jezelf tov niemand te verantwoorden, je bent goed bezig!

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 04:45

Weet niet of dit al gevraagd was, maar is er ook in Duitse databases gezocht naar het chip nummer?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:02

pillow schreef:
Ik blijf het een sprookje vinden. En dan niet in de goede zin van het woord.

Heb je nu je zin? TS gaat hier niet meer reageren en ons dus ook niet van een update voorzien. Je wordt bedankt voor je zure bijdrage. Ik weet dat iedereen zijn mening mag geven maar je moet wel een enorme kleuter zijn als je niet snapt dat je op deze manier alleen maar loopt te zieken.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:17

groot gelijk ts. En chapeau superpony en pillow voornamelijk. Ts heeft zeer beleefd antwoord gegeven op de vragen en dan toch blijven zegen dat je het niet gelooft. Sommige dingen kun je ook gewoon voir je houden, maar goed. Ik volg mooi door op fb. Het niveau daar is sws een stuk volwassener

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:22

Klopt het dat de fb groep ook niet meer toegankelijk is?

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:29

Ik snap je helemaal! Al ben ik wel heel benieuwd hoe dit afloopt... ;)

En ja, het is idd ongelooflijk wat er gebeurd is. Maar dat vind TS waarschijnlijk zelf ook.
Maar wat kan er niet aan kloppen? TS had het paard ook kunnen houden zonder het te melden. Als niemand hem zoekt zal niemand dat door hebben ook. Maar ze blijft zoeken dus...
Maar goed sommige denken in complotten...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:42

IHN schreef:
groot gelijk ts. En chapeau superpony en pillow voornamelijk. Ts heeft zeer beleefd antwoord gegeven op de vragen en dan toch blijven zegen dat je het niet gelooft. Sommige dingen kun je ook gewoon voir je houden, maar goed. Ik volg mooi door op fb. Het niveau daar is sws een stuk volwassener

Eens. Sommige mensen zijn zo vol van zichzelf en denken dat maar iedereen op hun mening zit te wachten.

Lieve TS, je bent een topper en ik hoor het graag als er updates zijn. Dikke knuffel.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:48

Ook ik vind, dat TS hier gelijk heeft, gezien sommige - erg zure- reacties

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:01

En nog steeds is mijn vraag niet beantwoord of het paard zo kreupel is of niet. Vind dat ook wel belangrijk eigenlijk. Wat te dun ok, maar is het ook nog kreupel of niet? Want er wordt steeds gesteld slachtdier, maar dan verwacht je wel wat meer gebreken die je direct ziet lijkt mij.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:04

germie schreef:
En nog steeds is mijn vraag niet beantwoord of het paard zo kreupel is of niet. Vind dat ook wel belangrijk eigenlijk. Wat te dun ok, maar is het ook nog kreupel of niet? Want er wordt steeds gesteld slachtdier, maar dan verwacht je wel wat meer gebreken die je direct ziet lijkt mij.

dramkont. Als je gewoon ff leest had je gelezen dat da geweest was en dier gezond lijkt. Nogal grensoverschrijdend ook om met die vraag te komen NADAT ts heeft aangegeven het hier voor gezien te houden.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:09

Vraag is ook alles behalve relevant. Kreupel of niet even andere kant ervan ook gezonde paarden staan en gaan naar de slacht hoor.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:23

En toch is het voor sommigen wel degelijk relevant. Niet meer en niet minder. Is gewoon een vraag en ik heb nergens een antwoord eerder gelezen. Dus het paard lijkt gezond. Dan kan de vinder dus er uiteindelijk keen rijpaard aan over houden. Dat zou wel mooi zijn.

De TS komt hier weer terug als er updates zijn. Ik vind en vond het antwoord op die vraag dus een update. Maar goed, kennelijk ergens overheen gelezen.

En ja, sorry, ik heb ook gemengde gevoelens over het verhaal. Enerzijds tof dat je een paard helpt en op een dure stal neerzet. Maar er zou toch iemand zijn dier moeten missen zou je zeggen, zeker als het gezond lijkt te zijn? Het is ook nog eens niet de zoveelste bruine zeg maar. Maar een apart kleurtje. Je zou toch zeggen dat als je je paard mist dat je ook op zoek gaat? Nederlandse chip, dan verwacht je niet dat het vanuit Frankrijk of Portugal komt zou je zeggen.

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:27

nou ja. De enige voor wie het me relevant lijkt is ts.
En ts bedoelt updates mbt eigenaar. De rest zou ik ook niks over zeggen, want dan blijkt iedereen ineens weer diergeneeskunde gestudeerd te hebben

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:28

Dus als ie kats kreupel was geweest was het wel prima geweest maar nu omdat er mogelijk wel eens weer op gereden zou kunnen worden is het ineens een twijfelachtig verhaal..

En er zal misschien best iemand zijn die dat paard mist maar dan moet je elkaar eerst wel vinden natuurlijk. En TS is aardig haar best aan het doen om dat voor elkaar te krijgen.

Dat paard zal alleen wel eten nodig hebben in de tussentijd dus vind het alleen maar bewonderingswaardig dat er een staleigenaar is die hier aan mee wil werken en een plekje aanbied.

En gezonde paarden bij de slager is ook niet vreemd. Ik stuur die van mij ook liever naar de slager dan de handel in..
Laatst bijgewerkt door Froukje op 03-09-22 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:29

Als het dier kreupel was geweest was dat op de eerste pagina's wel gemeld.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:33

Froukje schreef:
Dus als ie kats kreupel was geweest was het wel prima geweest maar nu omdat er mogelijk wel eens weer op gereden zou kunnen worden is het ineens een twijfelachtig verhaal..

En er zal misschien best iemand zijn die dat paard mist maar dan moet je elkaar eerst wel vinden natuurlijk. En TS is aardig haar best aan het doen om dat voor elkaar te krijgen.

Dat paard zal alleen wel eten nodig hebben in de tussentijd dus vind het alleen maar bewonderingswaardig dat er een staleigenaar is die hier aan mee wil werken en een plekje aanbied.

En gezonde paarden bij de slager is ook niet vreemd. Ik stuur die van mij ook liever naar de slager dan de handel in..

Dat schrijf ik nergens, dus dat zijn niet mijn woorden.

Maar meestal worden dieren gedumpt waar wat aan mankeert. Dus daarom is wel of niet kreupel en wel of niet gezond op het eerste gezicht wel iets wat relevant is lijkt mij. Er werd gesteld dat het dier inwendig wat zou mankeren, en het zou mager zijn. Maar als je een paar dagen niet eet val je al af. Het dier staat nu goed, en dat vind ik zeker netjes, absoluut. Maar zelfs als je geen social media hebt, dan zou je bij een vermist paard je vrienden toch inschakelen die wel social media hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:36

TS, ik snap je heel goed. Hopelijk lukt het de eigenaar te vinden en is alle energie die je in de zoektocht steekt nier voor niks. En probeer alle reacties van azijnzeikers naast je neer te leggen, want dat is zonde energie.

Ook kerngezonde dieren kunnen gedumpd worden als mensen wanhopig zijn door omstandigheden. En een kapot paard loopt niet standaard kats kreupel. Dus wat maakt het uit of paard dat wel of niet is.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 08:41

LadyDii schreef:
Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.

Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.

Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".

Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.

Laat je niet gekmaken door Bokt..je kan het hier nooit goed doen voor iedereen maakt niet uit hoe goed je bent en hoe goed je intenties zijn. Jammer maar helaas. :(

Ik blijf toch ook wel benieuwd naar updates, ook van de dierenarts die hem zou gaan controleren. En blijf blij voor het paard dat hij nu goed staat. :)