Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Wat goed Bella!
Is toch een mooi debuut zo!![]()
Bij jullie ook voor herhaling vatbaar?
roosjenat schreef:Volgens mij had ik mij nog niet gemeld hier. Maar hier nog een liefhebber van de WE.![]()
Al meerdere lessen en clinics meegereden dus we hebben al een klein beetje ervaring. 18 november is hier in de buurt een wedstrijd (stuifzand), twijfel nog om mee te doen heb daar nog helemaal 0 ervaring mee. Maar lijkt mij wel super leuk om eens een wedstrijd te proberen.
Edit: Misschien dat ik zondag even ga kijken in Winschoten. Kan ik alvast wat sfeer proeven. Zijn daar ergens tijden van bekend, hoelaat het begint?
roosjenat schreef:.![]()
Al meerdere lessen en clinics meegereden dus we hebben al een klein beetje ervaring. 18 november is hier in de buurt een wedstrijd (stuifzand), twijfel nog om mee te doen heb daar nog helemaal 0 ervaring mee. Maar lijkt mij wel super leuk om eens een wedstrijd te proberen.
kionasuppie schreef:roosjenat schreef:Volgens mij had ik mij nog niet gemeld hier. Maar hier nog een liefhebber van de WE.![]()
Edit: Misschien dat ik zondag even ga kijken in Winschoten. Kan ik alvast wat sfeer proeven. Zijn daar ergens tijden van bekend, hoelaat het begint?
Hoihoi! Wat leuk!
Hieronder de huidige startlijst die ze op facebook hebben gezet
[ [url=m/FWc05S.png]Afbeelding[/url] ]