Wel een toverballetje inderdaad

Bij de mijne veranderd er niet zoveel. Enige optionele verandering is nog dat ze stekelharig wordt, net als haar volle broer. Maar haar volle zus is gitzwart en dan wel bont, dus dat hoeft niet zo te gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd hoe hij gaat verkleuren de komende jaren. Knap is ie wel

Dit stond natuurlijk ergens op het grote interwebs dus corrigeer me vooral
Die geeft het wel aan als het genoeg is gelukkig.
(mijn eigen schuld want ik had 'm dus een keer over een laag kruisje laten gaan toen er toevallig een hindernisje stond, maar hij vond het zelf zo tof dat hij dus ook over dingen heen kan dat hij het zelf is gaan toepassen wanneer het hem wel uitkwam
).
soms dan zie ik 'm nog wel loeren, en dan zeg ik nee en dan gaat ie snel weer netjes staan
.
Muze schreef:Hoe gaat het met de ukkies?
Mijn Ukkie is wat baldadig. Ik gok door de kou. Wel braaf maar net wat meer rillerig.
Wanneer gaan jullie voor t eerst de tandarts laten komen eigenlijk?( als er geen klachten zijn dus gewoon onderhoud).
Met 3?

Als hij de kop niet dwars heeft staan kan je er echt heel fijn mee werken, en zo heb ik al een werkende travers, schouderbinnenwaarts, en ondertredend binnenachterbeen op de volte. Ik zal niet zeggen dat het perfect is, maar het ziet er al goed uit en de verfijning komt vanzelf als hij soepeler en sterker wordt. (Soepel is hij natuurlijk grotendeels al (te veel) door de hypermobiliteit, maar zoals ieder paard heeft hij wel een scheefheid en een stuwend en dragend achterbeen.)
Hoe gaat het bij iedereen?
Klinkt ook wel als een karaktertje, maar goed, gaandeweg leer je op elkaar inspelen! Zeker met paarden die hun interesse en/of aandacht snel verliezen kan het soms lastig zijn (vind ik) om het interessant genoeg voor ze te houden en soms is het inderdaad beter om gewoon te zeggen 'vandaag even niet'. Zeker als ze zo jong zijn nog. Leuk ook dat je zo intensief bezig bent vanaf de grond. Zijn jullie ook al begonnen met rijden?