Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tieneke schreef:Het advies was toch 6 weken aan de hand stappen? Dat heb je meermaals zo herhaald. Aan de hand is niet erop.
Tieneke schreef:Dus dat belast stappen ook eens in de twee weken?
Ketly schreef:Dat bedoelde ik ook met dat het misschien niet gek is om te kijken om een nieuw paard, om [***] echt zijn rust te kunnen gunnen. Ik weet hoe verleidelijk het is om toch op te stappen.
Anna79 schreef:Ik ga even in op het stukje over de leeftijd. Een paard kan je op het jaar schatten tot de leeftijd van 8 jaar. Een goede tandarts moet dit zeker kunnen zien. Dat is denk ik nog wel de moeite waard voor je om uit te zoeken.
Verder veel succes met je paardje en je eigen gezondheid!
Marije_1997 schreef:Anna79 schreef:Ik ga even in op het stukje over de leeftijd. Een paard kan je op het jaar schatten tot de leeftijd van 8 jaar. Een goede tandarts moet dit zeker kunnen zien. Dat is denk ik nog wel de moeite waard voor je om uit te zoeken.
Verder veel succes met je paardje en je eigen gezondheid!
Als je hebt gelezen zie je dat de dierenarts zei dat hij 7/8 denkt, maar de andere dierenarts kan dit beter zeggen. Dus ik houd de leeftijd van 6 aan. De andere dierenarts moet nog komen, deze komt zo nu en dan wel eens langs. Stal eigenaresse weet er ook van (want zij was ook bij de dierenarts vrijdag). Hij is zeker geen 2.5 en ook geen 3. Maarja dat wist ik al wel. De voornaamste reden dat ik hem voorlopig niet ga rijden (dus echt rijden) is ook de blessure en het uitzwaren. Alles lijkt wel heel goed te gaan. Dus wellicht dat her eerder als volgend jaar kan. Maar dat zien we dan wel. Ik bekijk het van tijd tot tijd.
Humpiedumpie schreef:Ik heb me bewust buiten alle andere discussies gehouden, maar deze voeten.
De voeten van een paard zijn zijn basis. No feet no horse zeggen ze toch wel?
Wat zie jij precies voor verschil aan de voeten? Kun je ook merken dat hij er beter mee loopt dan eerder? En heb je toevallig ook een standfoto van de zijkant van dit paard?
Hij is verder wel een plaatje hoor! Snap dat je hier verliefd op bent geworden!
Tieneke schreef:Maar... wat is er dan zo duidelijk te zien op die foto's? Ik wil graag bijleren.
SinneJ schreef:Maar ik vraag me vooral af; waarom zijn ze zo stijl gekapt? Is daar een medische reden voor?